Intermedicas, singura clinică din ţara noastră specializată în servicii medicale de Second Opinion, a raportat, în prima jumătate a anului, o creştere cu 40% a cifrei de afaceri, faţă de perioada similară a anului 2015.
Rezultatele au depăşit estimările iniţiale şi sunt peste ritmul de creştere al pieţei de servicii medicale. De asemenea, acestea reprezintă un bun indicator pentru nivelul de educaţie medicală a pacienţilor.
„Datorită acestor servicii, dosarele pacienţilor români pot fi analizate de experţi dintr-o arie extinsă de specializări la costuri mult mai avantajoase faţă de cele ale unei deplasări în străinătate. Serviciile medicale pe care le oferim sunt specializate, aşadar această creştere este în egală măsură un indicator al îmbunătăţirii nivelului de educaţie medicală al pacienţilor români. În acest context, ne aşteptăm să închidem acest an cu o creştere de minim 50% faţă de 2015, ceea ce înseamnă o cifră de afaceri de minim 1.700.000 de lei” a declarat Ana-Maria Marian, CEO Intermedicas.
Creşterea vine, în plus, în contextul în care anul acesta clinica şi-a consolidat divizia principală de business, serviciile medicale de Second Opinion, care înseamnă o reţea de peste 200 de medici de elită la nivel internaţional şi local, şi parteneriate cu clinici din întreaga lume.
„Deoarece în România, 1 din 10 pacienţi primeşte un diagnostic greşit, am lansat anul trecut campania de informare Second Opinion Avizat, nu Improvizat! prin care avem ca obiectiv extinderea înţelegerii legată de importanţa consultării unei opinii medicale avizate, ori de câte ori este nevoie. Rata de succes pentru Second Opinion este de 100% cu excepţia unor cazuri cronice, în care pacienţii ajung la noi uneori prea târziu” a completat Ana-Maria Marian, CEO Intermedicas.
Avansul afacerilor a fost suţinut de toate liniile strategice de business ale clinicii. Alături de serviciile Second Opinion, al căror număr de pacienţi a crescut cu 50% faţă de primele şase luni ale anului trecut, Intermedicas menţionează programul Visiting Professors şi abonamentele corporate şi individuale pentru Personal Health Assistant. În prima jumătate a anului 2016, divizia de abonamente a înregistrat o creştere de 30% faţă de perioada similară a anului precedent.