Rezultate financiare bune pentru Vascar, în 2016

12.01.2017

Vascar, producător de preparate de carne şi conserve, a înregistrat o creştere de 12% a cifrei de afaceri în 2016, faţă de 2015, la 68 de milioane de lei. Cea mai semnificativă evoluţie se referă la segmentul preparatelor din carne, unde vânzările au crescut cu 16% faţă de anul precedent. Vânzările la conserve au înregistrat o creştere de 10% în 2016, faţă de anul trecut.

„Anul trecut a fost anul cu cea mai mare creştere a indicatorilor de business, în contextul investiţiilor importante în extinderea canalelor de vânzare la nivel naţional, dar şi în marketing şi comunicare. 2016 este şi un an important pentru evoluţia brandului premium Moldova în Bucate, lansat la finalul lui 2015”, a declarat Vlad Ciuburciu, director de marketing Vascar.

Cu ocazia sărbătorilor de iarnă, vânzările Vascar la preparatele de carne s-au dublat faţă de o zi obişnuită din an, cea mai mare creştere fiind la specialităţile ţărăneşti şi de sezon – tobă de casă, lebervurşti – de la Moldova în Bucate. „În 2017 vom continua să investim în extinderea parteneriatelor din retail, dar şi în creşterea numărului de magazine proprii şi a ponderii exporturilor în cifra de afaceri a companiei”, a mai spus Vlad Ciuburciu.