Rezultate financiare eMAG 2018. În contextul dezvoltării accelerate, grupul eMAG a obținut o creștere cu 17,5% a veniturilor comparativ cu anul 2017, până la 4,77 miliarde de lei. Rezultatele pozitive au fost susținute de extinderea ofertei de produse, de creșterea numărului de clienți în toată regiunea și de investițiile în oameni, logistică, tehnologie și dezvoltare internațională.
Rezultate financiare eMAG 2018. Ce spune conducerea companiei?
„Creșterea gamei de produse și îmbunătățirea serviciilor de plată și livrare au generat o creștere a numărului de clienți și a cifrei de afaceri. Vom continua să ne dezvoltăm prin investiții în tehnologie, potențialul este mare, atât în România cât și în regiune”, a spus Tudor Manea, vicepreședinte eMAG.
Rezultate financiare eMAG 2018. 9,44 milioane de clienți
La ora actuală, eMAG a ajuns la 9,44 milioane de clienți în regiune, cu 1.868.600 în plus față de anul precedent. Din acest total, 975.000 au venit din România.
Factorii care au determinat creșterea sunt serviciile de calitate și oferta extinsă care cuprinde 5,7 milioane de produse. 52% dintre produsele vândute de platforma eMAG provin de la cei 16.350 de selleri listați.
Rezultate financiare eMAG 2018. Obiectivele companiei
Până la finalul anului 2020, obiectivul eMAG este ca numărul sellerilor care vând prin Marketplace să ajungă la 40.000.
eMAG Marketplace reprezintă și o modalitate de dezvoltare pentru micii producători români, întreprinderi sociale și ONG-uri. Aceștia beneficiază de condiții preferențiale de listare prin intermediul programului Deschide România.
Cei 1.300 de producători români prezenți în program au vândut în 2018 peste 170.000 de produse în valoare de 12,3 milioane de lei. În plus, dezvoltările noi din platformă au scopul de a încuraja și alți selleri să intre în acest program.
Rezultate financiare eMAG 2018. Servicii de livrare
Serviciile de livrare specială, precum livrarea planificată și ridicarea din lockerele easybox lansate în 2018, alături de extinderea orei până la care se poate comanda cu livrare a doua zi (de la 18.00 la 23.59 pentru București) au contribuit la scurtarea timpului de livrare. Până la finalul lunii octombrie 2019, rețeaua de lockere easybox va număra 300 de unități în București și alte cinci orașe mari.
eMAG este lider regional în industria ecommerce cu operațiuni în România, Ungaria, Bulgaria și Polonia.
În ultimii 18 ani, compania a investit în servicii bazate pe tehnologia dezvoltată în România, cu scopul de a-și ajuta clienții să economisească timp și bani, prin servicii precum:
- deschiderea coletului la livare
- 30 de zile pentru retur
- Service Pick up and Retur
Având o gamă variată de produse în continuă dezvoltare, eMAG este locul în care oricine poate găsi orice.
Citește și Synevo România deschide un nou centru de recoltare în Arad