Slide

Stiri: IT&C

Rezultate financiare Huawei 2019

Veniturile Huawei, în creștere

05.08.2019

Rezultate financiare Huawei 2019. Compania a raportat în primul semestru din 2019 venituri de 401.3 miliarde CNY (aproximativ 58 miliarde de dolari). Nivelul este cu 23.2% mai mare față de aceeași perioadă a anului trecut. Marja de profit net a companiei în prima jumătate a acestui an a fost de 8.7%.

Rezultate financiare Huawei 2019. O etapă excelentă

Potrivit președintelui Huawei, Liang Hua, compania parcurge o etapă excelentă la nivel operațional și organizațional. Având un management eficient și o evoluție a tuturor indicatorilor financiari, activitatea Huawei a fost constantă în prima jumătate a anului 2019.

Rezultate financiare Huawei 2019. Huawei Carrier Business Group

Huawei Carrier Business Group a înregistrat venituri din vânzări de 146.5 miliarde CNY (aproximativ 21 miliarde de dolari). Avansul s-a datorat creșterii constante a producției și exportului echipamentelor pentru:

  • rețele wireless
  • transmisie optică
  • comunicații de date
  • IT
  • produse conexe.

Până la ora actuală, Huawei a încheiat 50 de contracte comerciale pentru tehnologia 5G și a livrat cel puțin 150.000 de stații de bază la nivel global.

Rezultate financiare Huawei 2019. Huawei Enterprise Business Group

Pentru Huawei Enterprise Business Group, primele șase luni ale acestui an au adus venituri din vânzări de aproximativ 31.6 miliarde CNY (aproximativ 4,5 miliarde de dolari).

Compania continuă să-și dezvolte portofoliul ITC pe mai multe domenii, inclusiv Cloud, Inteligență Artificială, rețele de campus, centre de date, Internet of Things. Astfel, Huawei își consolidează poziția de furnizor de încredere pentru clienții din sectoarele comerciale precum:

  • finanțe
  • transporturi
  • energie
  • industria auto

Rezultate financiare Huawei 2019. Huawei Consumer Business

Huawei Consumer Business Group raportează venituri de 220.8 miliarde CNY (aproximativ 32 miliarde de dolari). Compania a expediat 118 milioane de smartphone-uri (inclusiv unități Honor), cu 24% mai mult decât în anul precedent.

De asemenea, compania a avut o creștere rapidă și pentru livrarea de tablete, laptopuri și gadget-uri wearable. Huawei continuă să creeze valoare pentru consumatori prin produsele sale inovatoare. Strategia sa este de a oferi utilizatorilor experiențe inteligente și interconectate. Până acum, ecosistemul Huawei Mobile Services integrează:

  • 800.000 de dezvoltatori înregistrați
  • 500 de milioane de utilizatori în întreaga lume

Rezultate financiare Huawei 2019. Ce spune conducerea companiei?

“Veniturile au crescut semnificativ până în luna mai”, a declarat Liang. „Pornind de la fundamentul solid din prima jumătate a anului, observăm în continuare o creștere, chiar și după deciziile luate de Google și Android în urma acțiunilor guvernului Statelor Unite. Asta nu înseamnă că nu întâmpinăm provocări care pot afecta ritmul creșterii noastre pe termen scurt. Ne vom continua parcursul, suntem încrezători în viitor și vom continua să investim conform planurilor – anul acesta investim 120 miliarde CNY în centrele R&D. Vom depăși aceste provocări, iar Huawei va intra într-o nouă etapă de creștere”, continuă Liang Hua.

Citește și Cele mai căutate locuri de muncă în iulie 2019