Masuri prevenire COVID-19

Rezultate financiare Kaufland România. Ce cifră de afaceri are compania?

10.06.2020

Rezultate financiare Kaufland România. Compania dovedește în mod constant că este un lider al pieței locale de retail, al patrulea după cifra de afaceri, aproximată la 11,87 miliarde lei. De asemenea, Kaufland este unul dintre cei mai mari angajatori din sectorul privat. Cel mai recent studiu care analizează datele financiare, investițiile companiei și impactul social adus asupra economiei locale în anul 2019 confirmă acest lucru.

Rezultate financiare Kaufland România. 12.500 de locuri de muncă

Anul trecut, Kaufland a generat valoare adăugată directă în România de aproximativ 461,7 milioane de euro, oferă 12.500 de locuri de muncă cu normă întreagă și susține aproape 48.000 de locuri de muncă în economia românească prin activitatea, investițiile și salariile oferite. Impactul e cu atât mai puternic cu cât Kaufland creează parteneriate și pe termen lung cu producători locali:

  • 85% din produsele de la raft sunt provenite de la furnizori români
  • din fiecare leu cheltuit la casă, 66% merg direct către afaceri românești

Rezultate financiare Kaufland România. Activitatea CSR

Mai mult, activitatea de CSR a Kaufland România a mers și mai departe prin investiții semnificative de peste 40 milioane de lei – în perioada ianuarie 2019 până în martie 2020. Acestea au vizat programe de:

  • educație
  • sănătate
  • sport
  • cultură
  • protecție a mediului

Compania și-a maximizat eforturile de implicare și, alături de mai multe ONG-uri din țară, a derulat de-a lungul anului trecut 136 de proiecte cu o valoare totală de 7,7 milioane de euro care au venit în sprijinul a 82 de organizații cu peste 2,4 milioane de beneficiari.

Reducerea consumului de plastic

În plus, Kaufland este primul retailer care își reduce drastic consumul de plastic. Încă din anul 2018, compania întâmpină comunitatea cu soluții proprii inovatoare prin lansarea unui concept de magazine realizate după o strategie anti-plastic. Acest demers presupune eliminarea a peste 90% din materialele consumabile de plastic de unică folosință utilizate. Cuantumul investiției în astfel de proiecte inovatoare, dar și în altele de modernizare pentru extinderea rețelei Kaufland ajunge la aproximativ 807 milioane lei.

Rezultate financiare Kaufland România. Ce spune conducerea companiei?

„Suntem în România din 2005 și cu siguranță putem spune că am construit o comunitate prin fiecare plus pe care l-am adus anual. Ne-am creat o echipă mare care joacă un rol semnificativ în succesul Kaufland, formată nu doar din angajații noștri ci și din parteneri locali, din toate părțile țării, care ne ajută să oferim produse întotdeauna proaspete și de cea mai înaltă calitate. În plus, am construit proiecte de impact alături de organizații conduse de aceeași dorință ca și noi: de a face lucrurile să funcționeze și mai bine. Vom continua să investim în România și să ne consolidăm poziția de lider. Viziunea noastră este de a avea 160 de magazine până în 2024”, declară Marco Hößl, Director General Kaufland România.

Citeşte şi Creştere economică România 2020. Anunţul făcut de INS

 

 

Citiți și despre: