Rezultate Isopan 2018

Isopan, rezultate excelente în 2018

13.06.2019

Rezultate Isopan 2018. Anul trecut, Isopan a fabricat și distribuit peste 15 milioane de metri pătrați de panouri metalice termoizolante. Produsele companiei au ajuns atât în România, cât și în alte 72 de țări de pe patru continente. Isopan a contribuit, așadar, cu 47% la cifra de afaceri de 630 de milioane de euro înregistrată de concernul Manni, din care face parte.

Rezultate Isopan 2018. Lider pe segmentul panourilor metalice termoizolante

Isopan este lider mondial pe segmentul panourilor metalice termoizolante, în timp ce Isopan Est – una dintre cele nouă subsidiare Isopan, deschisă în România în 2006 – își consolidează, la rândul său, poziția de lider al pieței locale și derulează noi investiții pentru a veni în întâmpinarea nevoilor pieței din România și Europa de Sud-Est.

Pe piața panourilor metalice termoizolante din țara noastră, Isopan Est deține o cotă de piață de 20%.

Rezultate Isopan 2018. Performanță

De-a lungul celor 13 ani de la intrarea pe piața locală, Isopan și-a construit treptat business-ul, având ca repere experiența și baza puternic construită de grup, la nivel global, în cei 40 de ani de dezvoltare a tehnologiilor și a producției de panouri. Ca dovadă în acest sens stau performanțele ultimilor trei ani. În toate această perioadă creșterea vânzărilor a fost de peste 50%, doar pe piața locală.

Conform companiei, clienții sunt tot mai documentați și conștienți de importanța investiției în panouri metalice termoizolante de calitate. Cererea este în creștere și pentru panouri cu protecție ignifugă.

Rezultate Isopan 2018. Piața de construcții comerciale și industriale

Piața de construcții comerciale și industriale din România și-a continuat ascensiunea – cu pași mici, dar siguri – determinând implicit și o creștere a cererii de panouri termoizolante. O noutate, venită ca un răspuns la nevoile pieței și alinierea cu reglementările legislative privind rezistența la foc, în ceea ce privește acordarea autorizațiilor de securitate la incendiu, o constituie faptul că tot mai mulți clienți din România aleg să construiască folosind panouri metalice cu protecție la foc.

Rezultate Isopan 2018.  O nouă linie de producție

Prin urmare, a fost inaugurată o a doua linie de producție. Aceasta are o capacitate de producție de 1,6 milioane de m² de panouri metalice termoizolante pe an. Linia este dedicată în special acestui tip de produse, cele mai solicitate de clienți fiind cele din gama Isofire. Produsele sunt realizate din vată minerală și pereți cu acoperire metalică dublă.

Rezultate Isopan 2018.  Clienții sunt mai informați

Totodată, potrivit trendurilor înregistrate, atât la nivelul concernului – Manni Group, cât și de către Isopan, clienții au început să fie mult mai informați. De asemene, sunt mai interesați de detaliile de ordin constructiv și să solicite mai des informații tehnice.

„Această schimbare nu ne-a luat însă prin surprindere întrucât, prin experiența ca parte a grupului la nivel global, am anticipat evoluția pieței. Astfel, am dezvoltat treptat instrumente de lucru și soluțiii care să preîntâmpine această cerere, venită odată cu educarea clienților”, a declarat Toni Pera, director general Isopan Est.

Rezultate Isopan 2018. Gama de produse

2018 a adus o extindere a gamei de produse, gata să răspundă oricăror cerințe ale pieței. Acest lucru a fost determinat atât de trendul și ascensiunea pieței dar, cel mai important, de nevoile clienților. Isopan va continua să abordeze ultimele trenduri de la nivel global și în 2019, atenția fiind îndreptată, ca și până acum, spre zona de sustenabilitate, departamentul de Research&Development a grupului având o orientare constantă către soluții inovatoare.

Rezultate Isopan 2018. Investiții

Deasemenea, investițiile continuă și în cea de-a doua jumătate a anului. Doar în România, prin Isopan Est, este alocat un million de euro pentru îmbunătățirea serviciilor de încărcare a produselor și a software-ului dedicat. Scopul investiției este reprezentat de scurtarea timpului de deservire a clienților.

„În ultima perioadă, observând proiectele dezvoltate, sesizăm că se urmărește un grad de izolare mai mare, clienții orientându-se către produse cu un grad superior de termoizolare.
De asemenea, clienții devin tot mai exigenți, atât în ceea ce privește specificațiile tehnice, dar mai ales cele estetice. Astfel, se parcurg mai mulți pași până la definitivarea unei comenzi, fiind nevoie de o echipă mai complexă de specialiști, foarte bine pregătiți, pentru a oferi pachete de servicii mult mai specifice, croite pe nevoile clienților”, declară Alexandru Ciucă, director al departamentului tehnic, Isopan Est.

Rezultate Isopan 2018. Exporturi

Începutul lui 2019 a contribuit la stabilizarea ponderii exporturilor din totalul vânzărilor Isopan Est. Astfel, dacă în trecut procentajul oscila între 49% și peste 50%, în 2018 și primele luni ale lui 2019 acesta s-a stabilizat la 52%. Acest lucru se datorează și noii linii de producție, care a adus un timp de livrare mai scurt și a completat gama de produse – subsidiara din România oferind soluții tehnice care acoperă peste 95% din cerințele pieței din Europa de Sud-Est.

De altfel, exportul reprezintă, de câțiva ani, circa jumătate din volumul total al producției de panouri, procentul fiind într-o creștere constantă. Acest lucru este explicat ca fiind un rezultat al strategiei de extindere a afacerii în toate țările din sud-estul Europei și subliniază, totodată, faptul că Isopan România este una dintre cele mai active și profitabile subsidiare din întregul concern.

Rezultate Isopan 2018. Planurile companiei

Pentru a doua jumătate a anului, targetul Isopan este acela de a menține trendul ascendent al producției și vânzărilor. Compania va veni, în continuare, în întâmpinarea clienților cu cele mai bune soluții. În acest sens, se pregătește lansarea unei noi game de produse – Leaf – care pune accentul pe construcția sustenabilă și sigură.

Citește și Daikin România, rezultate bune în anul financiar 2018 – 2019

 

 

 

 

Citiți și despre: