Rezultate JYSK România 2019. Compania a anunțat rezultate record în România pentru anul financiar 2019. Compania a înregistrat o cifră de afaceri de 582 milioane lei și un profit brut înainte de taxe de 75,6 milioane lei.
Atât cifra de afaceri, cât și profitul brut înainte de taxe au avansat față de anul financiar precedent.
Rezultate JYSK România 2019. Cele mai bune rezultate
Astfel, a fost urmat trendul pozitiv pe care compania scandinavă l-a avut până acum în țara noastră. Acest lucru face ca anul 2019 să fie anul cu cele mai bune rezultate pentru JYSK de la intrarea pe piața românească.
Rezultate JYSK România 2019. Cifra de afaceri
Cifra de afaceri de 582 milioane lei reprezintă o creștere de 20,5% față de anul trecut.
Profitul brut înainte de taxe de 75,6 milioane lei reprezintă o creștere cu 12,8% față de anul financiar precedent.
Numărul total de bonuri a crescut cu 12,6% față de anul precedent, ceea ce înseamnă peste 4 milioane de bonuri.
Rezultate JYSK România 2019. 15 noi magazine
În 2019, JYSK România a inaugurat 15 magazine noi, extinzându-se în orașe precum:
- Huși
- Titu
- Orăștie
- Onești
- Vălenii de Munte
- Slobozia
- Mioveni
Ce spun reprezentanții retailerului?
“Rezultatele pozitive din anul financiar 2019 se datorează atât creșterii vânzărilor pentru magazinele comparabile, cât și noilor magazine deschise. În ceea ce privește produsele, cele mai mari vânzări au fost generate de mobilierul de interior, urmate de saltele, plăpumi și perne și articole pentru grădină. Din categoria de mobilier de interior, cele mai mari vânzări s-au înregistrat la dulapuri, iar cea mai mare creștere la biblioteci și etajere. Ne bucurăm că și anul acesta clienții au ales JYSK și au făcut-o chiar în număr mai mare față de anii precedenți. Ne adaptăm permanent sortimentul la noile trenduri, aducem constant produse noi, cu design modern, scandinav, și credem că acest lucru este important pentru clienți”, a declarat Alex Bratu, Country Manager JYSK România și Bulgaria.
Rezultate JYSK România 2019. Best Employer
O altă reușită a anului financiar a fost câștigarea titlului de Best Employer, un premiu acordat de AON. Acesta atestă faptul că angajații JYSK România se simt implicați, motivați și mulțumiți la serviciu.
Rezultate la nivel de grup
Rezultatele grupului la nivel internațional urmează același trend pozitiv. Compania a avut investiții majore în anul 2019, iar în aceste condiții cifra de afaceri a grupului JYSK a crescut cu 6.3% anul acesta și a ajuns la 3.794 miliarde euro, în timp ce profitul brut înainte de taxe în anul 2019 a fost de 436 milioane euro.
“Anul acesta am făcut investiții semnificative. În zona IT și digitalizare am investit masiv pentru a ne asigura că JYSK se numără printre cei mai buni atunci când vine vorba de cumpărăturile online. Apoi, am inaugurat centrul de distribuție din Bozhurishte, Bulgaria, am inaugurat un număr record de magazine în toată lumea și am intrat pe piața din Irlanda”, a declarat Jan Bøgh, CEO JYSK.
Rezultate în România pentru anul financiar 2019
• Cifra de afaceri: 582 milioane lei (anul financiar s-a încheiat la data de 31.08.2019)
• Creștere față de anul financiar 2018: 20,5 %
• Profit brut înainte de taxe: 75,6 milioane lei
• Creștere față de anul financiar 2018: 12,8 %
Activitatea JYSK în România
• JYSK a inaugurat primul magazin în România în 2007, acum 12 ani
• În anul financiar 2019 JYSK a deschis 15 magazine noi în România
• JYSK are în prezent 80 de magazine în România și peste 860 de angajați
Citește și Ce spun europenii despre comerțul internațional?