Stiri: Retail

Rezultate JYSK România 2021-2022

Rezultate bune JYSK România în anul financiar 2021-2022

25.11.2022

Rezultate JYSK România 2021-2022. Cu o creștere a cifrei de afaceri, JYSK România a înregistrat rezultate bune în anul financiar 2021-2022. Anul financiar a început la 1 septembrie 2021 și s-a încheiat la 31 august 2022.

Clienții din România au ales să cumpere produse pentru casă și grădină de la retailerul scandinav JYSK. Astfel, în anul financiar 2021-2022, JYSK România a înregistrat rezultate foarte bune, cu o cifră de afaceri de 841,7 milioane lei. Aceasta reprezintă o creștere de 6,1% comparativ cu anul financiar precedent. EBIT-ul înregistrat în anul financiar 2021-2022 a fost de 120,7 milioane lei.

”Clienții au ales și anul acesta JYSK”

“Cel mai recent an financiar a fost din nou unul provocator, dar toți cei care lucrează la JYSK pot fi mândri de rezultatele bune pe care le-am avut în România. Clienții au ales și anul acesta JYSK, au profitat de ofertele foarte bune pe care le găsesc mereu în magazinele noastre și au ales pentru casele lor produse cu design scandinav, modern, la prețuri foarte bune. Toți colegii din magazine și de la sediul central au contribuit la succesul din acest an”, spune Alex Bratu, Country Manager JYSK România, Bulgaria și Turcia.

Rezultate JYSK România 2021-2022. Cele mai dorite produse

Vânzările au crescut în special la categoriile mobilier de grădină, saltele și textile pentru dormit – perne, plăpumi, lenjerii de pat.

“Creșterea cea mai mare au avut-o categorii importante din sortimentul JYSK. În cazul mobilierului de grădină, am extins sortimentul anul acesta, am adăugat multe produse noi și ne-am concentrat atenția asupra a trei trenduri ușor de adus în locuințe. În ceea ce privește saltelele și textilele pentru dormit, sortimentul JYSK este extrem de variat, brandul JYSK fiind recunoscut pentru calitatea produselor dedicate somnului. Pentru toate categoriile de produse am crescut procentul de materiale mai durabile folosite în producție. Mobilierul de grădină din lemn este 100% certificat FSC, avem produse din plastic reciclat, iar din ce în ce mai multe produse textile au certificări precum Global Recycle Standard sau Global Organic Textile Standard”, a afirmat Alex Bratu.

Investiții

În anul financiar 2021-2022, compania a realizat și cele mai multe investiții. JYSK a inaugurat 19 magazine noi, cel mai mare număr de magazine inaugurate până acum într-un an, și a reamenajat 7 magazine deschise înaintea anului 2018.

”Clienții vor să viziteze magazinele fizice”

“Chiar dacă vânzările online sunt în creștere, clienții vor să viziteze magazinele fizice, să se inspire și să ceară sfaturi colegilor din magazin. Avem magazine în toată țara, în orașe mari și mici, și continuăm să deschidem noi magazine, pentru că vrem să fim cât mai aproape de clienți. În ciuda insecurității economice și politice la nivel global, continuăm investițiile în magazinele fizice, prin inaugurarea de noi magazine și modernizarea celor mai vechi”, spune Alex Bratu.

O poveste de succes

Rezultatele pozitive ale JYSK în România fac parte dintr-o poveste de succes internațională. JYSK are în acest moment peste 3200 de magazine în 48 de țări și a anunțat o cifră de afaceri de 4.87 miliarde EURO și un EBIT de 612 milioane EURO.

Primul magazin JYSK din România a fost deschis în 2007, iar în acest moment JYSK are 128 de magazine în România și 1142 de angajați.

Rezultate pentru anul financiar 2021-2022

Cifră de afaceri: 841,7 milioane lei

Comparativ cu 2020-2021: + 6%

EBIT: 120,7 milioane lei

Comparativ cu 2020-2021: -18%

Citește și Ce elemente trebuie să cuprindă strategia de retail a unei companii?