Rezultate Kandia Dulce trimestrul 1 din 2023. Compania încheie primul trimestru cu o creștere de peste 30% a cifrei de afaceri. Sub semnul unei volatilități economice care rămâne drept preocupare principală pentru tot mediul de afaceri, Kandia Dulce, printr-un efort remarcabil și determinare, reușește să încheie primul trimestru al anului cu rezultate foarte bune, care dau încredere. Creșterea organică de 13% a volumelor livrate către piață au generat o creștere a veniturilor de peste 30% și un profit net mai mare cu peste 20% față de cel obținut anul trecut.
Brandurile locomotivă
Performanță extraordinară a fost generată de brandurile locomotivă ale companiei:
- Rom
- Măgura
- Papi
- Făgăraș
- Laura
- Kandia
Rezultate Kandia Dulce trimestrul 1 din 2023. Lansări de noi produse
Primul trimestru al anului a fost marcat și de lansări de noi produse care au contribuit la creștere: Sugus Vitamine (jeleuri & caramele), Gama de Prăjituri Papi (3 SKUs), multipack Papi batoane cu un puzzle cadou pentru copii, prăjitură Măgura Ciocolată, Kandia ciocolată cu lapte pentru gătit, Kandia 70% cu fulgi de cocos.
”Ne motivează foarte tare acest început de an și rămânem determinați să îi îndulcim pe români cu produse de calitate, pe gustul lor”, anunță reprezentanții companiei.
Citește și Rezultate BITSoftware 2022: Afaceri de 4.1 milioane de euro