Slide

Stiri: IT&C

Rezultate Kaspersky Lab 2018

Rezultate bune pentru Kaspersky Lab, în 2018

20.02.2019

Kaspersky Lab a anunțat rezultate financiare bune în anul 2018! Compania a continuat să obțină o creștere stabilă. Astfel, și-a mărit veniturile globale neauditate IFRS la un total de 726 de milioane de dolari, ceea ce reprezintă o creștere anuală a veniturilor cu 4%.

În timpul unui an cu situații fluctuante de piață și cu o continuă presiune geopolitică, compania a reușit să aibă rezultate bune datorită încrederii clienților și partenerilor în companie și în soluțiile și serviciile sale.

Rezultate Kaspersky Lab 2018. Domenii strategice

Printre domeniile strategice care au condus la creștere în 2018 s-au numărat cel de digital și segmentul Enterprise.

Kaspersky Lab a raportat o creștere a vânzărilor digitale (+4%) și o creștere semnificativă, de 16%, pe segmentul marilor companii, produsele și serviciile non-endpoint înregistrând un plus de 55%.

Așadar, compania a obținut rezultate bune în aceste domenii de activitate pentru că deține unele dintre cele mai bune produse și servicii din industrie, precum și noi soluții și tehnologii care împiedică, detectează și iau măsuri în cazul celor mai complexe amenințări cibernetice.

Rezultate Kaspersky Lab 2018. Un an crucial

„2018 a fost un an crucial pentru noi. După toate provocările și acuzațiile neîntemeiate cu care ne-am confruntat în 2017, ne-am asumat responsabilitatea de a arăta că societatea și oamenii noștri merită încrederea partenerilor și a clienților și, de asemenea, de a continua să ne demonstrăm în mod clar leadership-ul. Rezultatele financiare pozitive continue sunt dovada acestui fapt, demonstrând că utilizatorii preferă cele mai bune produse și servicii de pe piață și sprijină principiul nostru de a se proteja împotriva oricăror atacuri cibernetice, indiferent de originea lor”, a spus Eugene Kaspersky, CEO Kaspersky Lab.

Rezultate Kaspersky Lab 2018. Cele mai performante regiuni

La nivel mondial, la performanța companiei au contribuit rezultatele solide, în special din:

  • zona META (Middle East Turkey Africa: +27%)
  • Rusia, Asia Centrală și CSI (+6%)
  • APAC (+6%)
  • Europa (+6%)

Rezultate Kaspersky Lab 2018. Scăderi

Pe de altă parte, în America Latină s-a înregistrat o încetinire (-11%). Aceasta a fost cauzată în principal de devalorizarea monedei în regiune.

În plus, situația geopolitică a dus la o încetinire a pieței din America de Nord. Acolo, vânzările au scăzut cu 25%. În ciuda acestor provocări, compania și-a menținut și dezvoltat prezența pe piață, obținând o creștere de 8% a vânzărilor de licențe digitale noi.

Citește și Piaţa de private equity din Europa Centrală, un optimism moderat în 2019