Rezultate Kastel Group 2021. Agenția imobiliară își consolidează poziția pe segmentul de property management, portofoliul companiei urmând să se dubleze până la finalul anului comparativ cu 2020. Kastel Group a înregistrat o creștere cu 43% a numărului de proprietăți aflate în administrare și un rulaj de 700.000 lei, în creștere cu 130% față de perioada similară a anului trecut. Pentru 2021, compania estimează o cifră de afaceri de 1 milion de lei.
Segmentul de property management
Ținând cont că ultimele 18 luni au adus schimbări importante în toate domeniile, inclusiv pe piața imobiliară, segmentul de property management a fost nișa pe care agenția a mizat, nișă pe care a dezvoltat-o, creând și o divizie separată în cadrul Kastel Group.
”Am pornit cu acest serviciu dintr-o solicitare fermă a câtorva clienți care aveau nevoie de administrare, urmând ca apoi sa devina unul dintre punctele forte ale Kastel Group, transformând agenția dintr-una de intermediere, într-una nișată și axată pe contracte de exclusivitate. Pe măsură ce piața se dezvoltă și consumatorul de servicii imobiliare devine din ce în ce mai atent cu cine lucrează, România va prelua trendul și experiența piețelor dezvoltate. Relația proprietar-chiriaș va fi una instituționalizată, în care chiriașul este un client care se așteaptă să primească servicii profesionale prompte și de calitate, nu doar o proprietate pe care o închiriază aleator în funcție de zona de interes”, spune Christian Tudorache, fondator Kastel Group.
Rezultate Kastel Group 2021. București
La nivelul Bucureștiului, oferta a fost mai mare decât cererea, proprietățile eliberate de către cei care s-au mutat în provincie sau folosite anterior în regim hotelier fiind reorientate către închirierea pe termen lung. Totodată, s-a manifestat un interes ridicat al proprietarilor care au cumpărat locuințe, în vederea închirierii, de a lucra cu agenții care oferă servicii de property management.
O creștere semnificativă a tranzacțiilor de vânzări s-a înregistrat și în perioada pandemiei, direcția cea mai importantă de business a Kastel Group fiind dată de preluarea de la dezvoltatori, în exclusivitate, a proiectelor acestora, în vederea vânzării. De altfel, portofoliul Kastel Group este în proporție de peste 90% format din proiecte în exclusivitate.
Rezultate Kastel Group 2021. Strategia companiei
„Strategia noastră este să fim dedicați total clientului. Nu alergăm după proprietăți care sunt în portofoliul mai multor agenții, iar proiectele pe care le luăm au echipe dedicate exclusiv lor, de aceea și reușim să le vindem mai rapid și în avantajul clientului. Datorită acestui contract de exclusivitate, dezvoltatorul poate obține un preț cu 3 până la 5% mai bun pentru fiecare unitate locativă vândută. Anul trecut, am avut contracte încheiate în valoare de 1 milion de euro din proiecte de genul, iar pentru anul în curs vorbim despre suma de 4,5 milioane de euro”, afirmă Christian Tudorache.
Citeşte şi Piaţa construcţiilor, în creştere în februarie 2021