Slide

Stiri: Retail

Supermarket Kaufland Sectorul 4 București

Rezultate Kaufland 2020: Afaceri de 12,92 miliarde lei

13.04.2021

Rezultate Kaufland 2020. Compania anunță rezultatele celui mai recent studiu de impact socio-economic al companiei în anul 2020, efectuat de compania KPMG. Anul trecut, datorită eforturilor de a se menține destinația preferată de cumpărături a românilor, Kaufland România a atins o cifră de afaceri de 12,92 miliarde lei (martie 2020- februarie 2021).

Rezultate Kaufland 2020. Contribuţia totală în economie

Prin activitatea sa, Kaufland a generat în România o contribuție totală în economie de 1,9 miliarde EUR (Valoare Brută Adăugată totală). Aceasta reprezintă aproximativ 0,9% din PIB-ul total al ţării.

Compania generează prin activitatea sa peste 68.000 de locuri de muncă cu normă întreagă în România. Mai exact, este vorba de echivalentul a aproximativ 1,3% din forța de muncă națională. Fiecare angajat direct Kaufland sprijină angajarea altor 4 persoane în întreaga economie românească, prin crearea de noi locuri de muncă.

Investiţii

Anul trecut, Kaufland a investit în România 300 milioane euro. De asemenea, compania a avut o contribuție la bugetul de stat de peste 192 milioane euro prin taxe și impozite.

Kaufland susține parteneriatele cu producători locali și în 2020 a lucrat cu peste 2.400 de furnizori din România. Compania derulează programe de sprijin a acestora și numai anul trecut a cheltuit peste 1,9 miliarde euro. Astfel, din fiecare leu cheltuit la casă, 67 de bani merg direct către afaceri românești.

,,Fiecare are o influență asupra a tot ce e în jurul său – și poate una dintre cele mai mari lecții pe care ni le-a predat pandemia tuturor este că suntem cu toții împreună. Totul este înlănțuit. Facem an de an acest exercițiu de evaluare, prin acest studiu, pentru a vedea ce impact avem în jur. Ne bucurăm că tot ce construim aici face o diferență în viețile oamenilor și vom continua să fim alături și mai departe”, declară Marco Hößl, Director General Kaufland România.

Rezultate Kaufland 2020. Responsabilitate socială

De-a lungul anului trecut, Kaufland s-a implicat în derularea de proiecte de responsabilitate socială în valoare de 8 milioane euro. Acestea au venit în beneficiul a 2,8 milioane de români. Compania se numără printre cei mai mari susținători ai ONG-urilor care luptă pentru cauze precum:

  • sănătate
  • protecția mediului
  • educație
  • viață sănătoasă
  • sport
  • cultură

Cu inițiative anti-plastic, pionierat în infrastructuri de reciclare a ambalajelor în magazine și numeroase proiecte pentru un mediu mai curat, compania se numără printre cei mai mari investitori în sustenabilitate. Astfel că în 2020, pentru al treilea an la rând, Kaufland România a obținut primul loc în topul celor mai sustenabile companii din țară, conform Romania CSR Index.

Citeşte şi Kaufland livrare la domiciliu. Anunțul făcut de lanțul de supermarketuri