Stiri: Retail

Rezultate partiale campania "Fapte bune facute profi"

Rezultate parţiale campania „Fapte bune făcute profi”: Ce proiect are cele mai multe voturi?

14.09.2021

Rezultate parţiale campania „Fapte bune făcute profi”. Campania CSR lansate de Profi la 1 septembrie sub numele „Fapte bune făcute profi” a ajuns la jumătatea perioadei de perioade de desfăşurare.

În cadrul campaniei, retailerul dăruiește și în acest an 1.500.000 lei în sprijinul unor proiecte din domeniile:

  • educație
  • sănătate
  • mediu
  • cultură
  • social

Competiţie între şase proiecte

Campania se desfășoară sub forma unei competiții între șase proiecte participante, fiecare dintre acestea urmând să primească o parte din donație proporțională cu numărul de voturi pe care i le acordă clientii magazinelor Profi. Aceștia scanează bonul de casa la infochioscul de la ieșirea din magazin și decid cărui proiect să-i acorde voturile pe care le-au acumulat în urma cumpărăturilor. Dacă preferă să voteze de acasă, clienții au și această opțiune accesând adresa https://responsabilitate.profi.ro/projects și completând acolo datele de pe bonul de casă primit la magazin. Tot la această adresă găsesc și numeroase detalii despre fiecare proiect participant în parte.

Rezultate parţiale campania „Fapte bune făcute profi”

În momentul de față, rezultatele intermediare plasează pe primul loc, aproape la egalitate, proiectele:

  • Educând o generație, schimbi viitorul țării – (Asociatia Îngeri pentru Suflete) – 26.59% din totalul voturilor
  • Nu lăsăm pe nimeni în urmă – (Asociația Blondie) –25.98%

Celelalte proiecte împart restul de 47.38% din voturi, după cum urmează :

  • Hidroterapia schimbă vieți – (Asociația Școala Mamei Junior) – 17.55%
  • Viitor cu păduri, fără viituri – (Asociația Viitor Plus) – 11.9%
  • Schimbă destinul unui refugiat – (Fundația Consiliul Național Român pentru Refugiați – CNRR, și Asociația LOGS) – 10.51%
  • Ambulanța pentru Monumente – (Asociația Monumentum) – 7.42%

Până pe data de 21 septembrie, când campania se încheie, proiectele participante pot să-și crească șansele de a primi o parte mai importantă din donație în măsura în care mobilizează un număr cât mai mare de susținători care să voteze în favoarea lor.

Citește și Noul PROFI, magazin românesc