Rezultate Vodafone Romania

Câți clienți avea Vodafone România la finele lunii septembrie 2018? Majoritatea folosesc serviciile mobile

14.11.2018

Rezultate Vodafone România. Compania a făcut publici principalii indicatori financiari pentru trimestrul încheiat la 30 septembrie 2018. Astfel, compania a înregistrat, în total, 9.730.487 de clienți la finele lunii septembrie din anul curent. Acest indicator a rămas constant raportat la aceeași perioadă a anului trecut.

Din numărul total de clienți, 8.990.849 sunt utilizatori ai serviciilor mobile.

Rezultate Vodafone România. Venitul mediu per utilizator

Compania a mai anunțat că ARPU (venitul mediu per utilizator) mobil al Vodafone s-a menținut la 6.1 euro în cele trei luni încheiate la 30 septembrie 2018.

Veniturile din servicii aferente trimestrului încheiat la 30 septembrie 2018 au ajuns la 183,6 milioane de euro. Acestea continuă să crească la nivelul de bază.

Pe de altă parte, veniturile organice din servicii au scăzut în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut cu 0,8% din cauza impactului negativ al tarifelor de interconectare (Mobile Termination Rates) de la 0,96 eurocenți/minut, la 0,84 eurocenți/minut pentru apelurile de voce mobilă.

Rezultate Vodafone România. Abonați

La sfârșitul lui septembrie 2018, abonații Vodafone România reprezentau 41,2% din baza de clienți mobili. De asemenea, utilizatorii serviciilor preplătite reprezentau un procent de 58,8%.

Ponderea abonaților în baza totală de clienți mobili a crescut cu 2,2% față de aceeași perioadă a anului precedent.

Totodată, consumul de date mobile a crescut cu 69% în trimestrul încheiat la 30 septembrie 2018, comparativ cu aceeași perioadă a anului 2017.

Rezultate Vodafone România. Ce spune conducerea companiei?

„Pe parcursul trimestrului trecut, am continuat să investim în rețea și am lansat în premieră acoperire NarrowBand-IoT la nivel național, un pas important în acest sector de creștere unde companiile adoptă proiecte IoT la scară largă. De asemenea, am accelerat planul de recrutare angajând profesioniști cu aptitudini de top în mai multe departamente, inclusiv în cel de relații clienți pentru a le oferi acestora cele mai bune experiențe și oferte”, a declarat Murielle Lorilloux, CEO Vodafone România.

Citește și Rezultate financiare bune pentru IMPACT Developer & Contractor

 

Citiți și despre: