Vodafone Romania rezultate financiare

Câți clienți avea Vodafone România la finele lunii septembrie 2018? Majoritatea folosesc serviciile mobile

14.11.2018

Rezultate Vodafone România. Compania a făcut publici principalii indicatori financiari pentru trimestrul încheiat la 30 septembrie 2018. Astfel, compania a înregistrat, în total, 9.730.487 de clienți la finele lunii septembrie din anul curent. Acest indicator a rămas constant raportat la aceeași perioadă a anului trecut.

Din numărul total de clienți, 8.990.849 sunt utilizatori ai serviciilor mobile.

Rezultate Vodafone România. Venitul mediu per utilizator

Compania a mai anunțat că ARPU (venitul mediu per utilizator) mobil al Vodafone s-a menținut la 6.1 euro în cele trei luni încheiate la 30 septembrie 2018.

Veniturile din servicii aferente trimestrului încheiat la 30 septembrie 2018 au ajuns la 183,6 milioane de euro. Acestea continuă să crească la nivelul de bază.

Pe de altă parte, veniturile organice din servicii au scăzut în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut cu 0,8% din cauza impactului negativ al tarifelor de interconectare (Mobile Termination Rates) de la 0,96 eurocenți/minut, la 0,84 eurocenți/minut pentru apelurile de voce mobilă.

Rezultate Vodafone România. Abonați

La sfârșitul lui septembrie 2018, abonații Vodafone România reprezentau 41,2% din baza de clienți mobili. De asemenea, utilizatorii serviciilor preplătite reprezentau un procent de 58,8%.

Ponderea abonaților în baza totală de clienți mobili a crescut cu 2,2% față de aceeași perioadă a anului precedent.

Totodată, consumul de date mobile a crescut cu 69% în trimestrul încheiat la 30 septembrie 2018, comparativ cu aceeași perioadă a anului 2017.

Rezultate Vodafone România. Ce spune conducerea companiei?

„Pe parcursul trimestrului trecut, am continuat să investim în rețea și am lansat în premieră acoperire NarrowBand-IoT la nivel național, un pas important în acest sector de creștere unde companiile adoptă proiecte IoT la scară largă. De asemenea, am accelerat planul de recrutare angajând profesioniști cu aptitudini de top în mai multe departamente, inclusiv în cel de relații clienți pentru a le oferi acestora cele mai bune experiențe și oferte”, a declarat Murielle Lorilloux, CEO Vodafone România.

Citește și Rezultate financiare bune pentru IMPACT Developer & Contractor

 

Citiți și despre:

  • Câţi clienţi are Vodafone în România?Câţi clienţi are Vodafone în România? Vodafone România avea 9.638.486 de clienți la 30 iunie 2018, ceea ce reprezintă o creștere cu 0,6% față de aceeași perioadă a anului trecut, conform rezultatelor financiare prezentate de compania. Din numărul […]
  • Vodafone România, rezultate financiare buneVodafone România, rezultate financiare bune Vodafone România a anunțat că veniturile sale și-au continuat tendința de creștere organică cu 2,5% în trimestrul încheiat la 31 decembrie 2018, în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut. Compania […]
  • Câţi clienţi avea Vodafone la finele lunii iunie 2017?Câţi clienţi avea Vodafone la finele lunii iunie 2017? Vodafone România anunţă că numărul total de clienți ai serviciilor mobile, ai serviciilor de voce și Internet of Things a ajuns la 9.579.522, dintre care 8.871.482 de utilizatori ai serviciilor mobile, la […]
  • Veniturile Vodafone România, în creştere. Câţi clienţi are compania?Veniturile Vodafone România, în creştere. Câţi clienţi are compania? Vodafone România a anunţat că veniturile din servicii aferente trimestrului încheiat la 30 septembrie 2017 au ajuns la 186 de milioane de euro, în creștere cu 4,1% față de aceeași perioadă a anului precedent, […]
  • Câţi clienţi avea Vodafone la finele lunii iunie?Câţi clienţi avea Vodafone la finele lunii iunie? Vodafone România avea la finele lunii iunie un număr total de 9,159,281 de clienți ai serviciilor mobile, ai serviciilor de voce și m2m, dintre care 8,487,782 utilizatori ai serviciilor mobile. Compania a mai […]