Rezultatele JYSK Romania 2020

Rezultatele JYSK România 2020: Ce cifră de afaceri a raportat compania?

27.11.2020

Rezultatele JYSK România 2020. Compania a înregistrat în anul financiar 2019-2020 o cifră de afaceri de 612,5 milioane lei. Aceasta este mai mare cu 5,3% decât în anul anterior. De asemenea, retailerul a raportat un profit brut înainte de taxe de 81,9 milioane lei, în creştere de 8,4%.

Rezultatele JYSK România 2020. Un an plin de provocări

Cu toate că anul 2020 a fost o mare provocare pentru retail, fiind chiar cel mai provocator an de până acum, un număr mare de clienţi din România au ales să achiziţioneze produsele retailerului scandinav JYSK pentru a-şi înfrumuseţa casa şi pentru a-şi spori confortul locuinţei.

„JYSK România a reuşit să obţină cele mai bune rezultate financiare de până acum, cu o cifră de afaceri de 612,5 milioane lei şi un profit brut înainte de taxe de 81,9 milioane lei. Creşterea procentuală a cifrei de afaceri este de 5,3%, în timp ce creşterea procentuală a profitului brut înainte de taxe este de 8,4% faţă de anul financiar precedent”, conform companiei.

Rezultatele JYSK România 2020. Restricţiile impuse de pandemie

În urma deciziilor autorităţilor cu privire la restricţiile impuse de pandemia de coronavirus, în primăvara acestui an au fost închise toate cele 85 de magazine operate de JYSK la acel moment, pentru o perioadă de două luni.

Închiderea magazinelor a reprezentat o provocare, atât din punct de vedere financiar, cât şi logistic. În acea perioadă, compania a raportat o creştere semnificativă a comenzilor online.

Noi magazine

După ieşirea din starea de urgenţă şi redeschiderea magazinelor fizice, clienţii au revenit în magazine. De asemenea, în perioada verii, retailerul scandinav a inaugurat mai multe magazine noi, ajungând în prezent la 93 de magazine în România.

Rezultatele JYSK România 2020. Ce spune conducerea retailerului?

“Rezultatele înregistrate în acest an financiar ne-au depăşit aşteptările. A fost un an complicat, cu multe suişuri şi coborâşuri, cu momente la care nu credeam că vom fi martori. Închiderea subită a tuturor magazinelor a fost urmată de o redeschidere în condiţii de siguranţă pentru clienţii şi angajaţii noştri. Am reuşit să obţinem aceste rezultate datorită implicării colegilor noştri, care au făcut faţă multor schimbări, atât interne, cât şi externe, şi s-au adaptat în permanenţă. Apoi, în această perioadă casa a devenit mult mai importantă pentru fiecare din noi. Clienţii şi-au dorit să îşi reamenajeze locuinţa sau să aibă mai mult confort acasă. Suntem bucuroşi că au ales produsele noastre pentru spaţiul în care îşi petrec cea mai mare parte din timp”, a declarat Alex Bratu, country manager JYSK România şi Bulgaria

Citeşte şi Programul Rabla pentru Electrocasnice 2020 începe pe 15 decembrie. Ce valoare au voucherele?

 

 

Citiți și despre: