Stiri: Companii

Rom Paper a lansat un nou brand: Mototol

20.08.2014

Rom Paper, cel mai mare producător de șervețele din România, a lansat un nou brand de produse de hârtie de uz casnic: Mototol. Noul Brand, al cărui mesaj este „Mototol de ajutor“, îşi propune să surpindă consumatorii printr-un design designul special al ambalajelor, al căror element central sunt ghemotoacele de hârtie, pe lângă o gama variată de produse.

În plus, toate cele patru game de produse care sunt comercializate sub brandul Mototol se bazează pe o calitate superioară a hârtiei.

În ceea ce priveşte designului ambalajelor, se pune accent pe simplitate, pentru a fi în ton cu filozofia brandului: hârtia onestă care își asumă că nu face mai mult decât poate face de fapt.

„Produsele pe care le-am inclus în gama Mototol sunt destinate tuturor categoriilor de consumatori. Sunt produse de calitate, fabricate cu utilaje performante. Mototol este un brand 100% românesc, cu care ne dorim să cucerim preferința consumatorilor în materie de produse de hârtie pentru uz casnic, grație calității hârtiei folosite în fabricarea sa“, a declarat Claudiu Puchin, manager Rom Paper.

Rom Paper este o afacere de familie, pornită în anul 2002, care, după 12 ani de activitate, a ajuns să aibă produse distribuite în șapte țări, atât prin intermediul lanțurilor de magazine, cât și prin cel al distribuitorilor.