Agenţia de comunicare digitală Interactions a fost premiată la Mixx Awards, unul dintre cele mai mari festivaluri de publicitate interactivă din Europa. Evenimentul s-a desfăşurat la Paris în perioada 20-21 mai, iar premiul este o premieră pentru România.
La competiţie au participat 12 ţări europene, fiind prezentate 304 campanii, în 7 categorii, dintre care doar şase agenţii au fost premiate, printre care şi campania SEAT – Webshop, care a câştigat premiul de merit la categoria Lead Generation.
„Premiul la MIXX Awards Europe este foarte valoros nu doar pentru agenţia noastră şi pentru client, dar şi pentru industria de digital din România, care demonstrează că se ridică la nivelul de calitate din Europa. Suntem foarte mândri că am urcat pe scenă alături de nume mari ale industriei europene”, a declarat Adrian Alexandrescu, Managing Partner Interactions.
Agenţia Interactions a avut dreptul de a participa la această competiţie datorită premiilor obţinute anul trecut în cadrul competiţie locale, IAB Mixx Awards.