În cadrul celei de-a 8-a ediții a Romanian Contact Center Awards, eveniment desfășurat pe 18 martie, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel. Euroanswer a fost desemnat Best Medium Support Center din categoria Business Process Outsourcing
”Pentru Best Medium Support Center, din categoria Business Process Outsourcing, juriul evaluează în ce măsură aplicanții pot demonstra un înalt standard de profesionalism, prestarea unor servicii de calitate clienților, un mediu pozitiv de lucru pentru angajați și profitabilitate pentru business. Faptul că Euroanswer a fost desemnat Best Medium Support Center este o mare bucurie. Reprezintă recunoașterea eforturilor noastre în cei 12 ani de activitate.” a declarat Lucian Neagoe, Deputy General Manager, Euroanswer.
Competiţia Best Medium Support Center este dedicată centerelor cu un număr de agenți cuprins între 50 și 250, iar la ediţia de anul acesta s-au înscris 5 dintre cele mai apreciate companii in domeniu.
Printre criteriile de evaluare luate în calcul la desemnarea câștigătorilor se numără procesele prin care se asigură performanța, cele care asigură flexibilitatea programului agenților, modalitatea în care este colectată și evaluată opinia angajaților, modalități de motivare și dezvoltare profesională a angajaților (la nivel de individ, echipă și support center), procesul de recrutare tehnologiile utilizate (ex: IVR, SBR, CRM, ACD, WFM).
„Recunoașterea este cu atât mai valoroasă cu cât aceasta este singura competiție din România dedicată contact centerelor. Romanian Contact Center Awards 2016 a beneficiat de o jurizare multidimensională și multiculturală, aducând împreuna 4 țări: România, Germania, Belgia și Canada”, au afirmat organizatorii competiţiei.