Românii preferă ochelari de lux

07.06.2018

Cererea de ochelari de lux din ţara noastră a avut o creștere accentuată în ultimul timp, românii apreciind tot mai mult acest accesoriu. Fie că este vorba de ochelari de soare, fie de ochelari de vedere, există solicitări chiar și pentru exemplare fabricate din aur care pot costa peste 1.500 de euro, conform datelor Lensa.ro.

Aşadar, vânzările de ochelari scumpi ai Lensa.ro au avansat cu 20% și ar putea că până la sfârşitul anului să depășească acest nivel.

„Sunt români care au cel puțin cinci-șapte perechi de ochelari de vedere sau ochelari de soare scumpi, nefiind colecționari. Pur și simplu au înțeles ce rol are acest accesoriu, în primul rând pentru sănătate și în al doilea rând pentru look. În funcție de design, ochelarii de lux pot să îți ofere o altă personalitate, iar românii sunt din ce în ce mai atenți când vine vorba de acest aspect. Printre cei mai scumpi ochelari la vânzare sunt cei placați cu aur de 22k, din colecția Minima, la un preț de 7.000-8.000 lei”, spune Daniel Crăciun (27 de ani), fondator și CEO al Lensa.ro.

Inaugurat în anul 2013 ca magazin online, business-ul Lensa.ro s-a dezvoltat treptat ajungând în 2017 la o cifră de afaceri de 1,4 milioane euro și cu un potențial de creștere la 1,7 milioane de euro, în 2018. După o investiție realizată la începutul anului, showroom-ul Lensa.ro din Bucureşti a devenit unul dintre cele mai mari din țară, cu peste 70 de branduri de ochelari în portofoliu, peste 1500 de modele expuse și un stoc de 3.000 de exemplare.

Din cifra de afaceri de 1,4 milioane de euro, ochelarii de soare pentru femei reprezintă 35%, urmați de lentile de contact colorate și cele de vedere cu 30%, ochelari de soare pentru bărbați cu 25% și ochelari de vedere cu 10%.

 

 

 

Citiți și despre: