Compania se implică activ în acțiuni dedicate comunităților locale și mediului înconjurător. Specializat în comercializarea echipamentelor de instalații pentru construcții, Romstal este liderul pieței de profil în partea de sud – est a Europei.
Romstal are un portofoliu de peste 50.000 de produse, iar pasiunea și devotamentul companiei se transpun în produse inovatoare, exclusive, care demonstrează de fiecare data eficiență și fiabilitate.Toate acestea sunt acompaniate de suport tehnic de calitate și acorduri eficiente de lungă durată cu partenerii de afaceri.
Investiții
Liderul în comercializarea echipamentelor de instalații termo-hidro-sanitare, ceramice și electrice a lansat în luna martie a anului curent un nou website de prezentare, www.RomstalGroup.com, dar și un magazin online dedicat celor care doresc să achiziționeze produsele simplu și rapid: www.Romstal.ro.
Realizat cu ajutorul unui modul dinamic, utilizatorii pot descoperi rapid produsele potrivite cerințelor și așteptărilor lor, iar detaliile complete despre produse ajută la o bună documentare cu privire la necesitatea achiziționării unui anumit tip de produs.
Oficialii Romstal spun că tot conceptul a fost construit luând în considerare cele mai noi criterii de selecție și că utilizatorul primește cele mai bune informații și produse cu un efort minim. Mai mult decât atât, plata online este una sigură, iar promoțiile și cele mai noi produse sunt în orice moment la distanță de doar un click.
Investiția în magazinul online nu presupune însă o limitare a dezvoltării magazinelor fizice. Pe parcursul anului curent s-au inaugurat cinci noi magazine. Este vorba despre unitățile din Caransebeș, Lugoj, Hunedoara, Sibiu, Arad și Slobozia. În ceea ce privește bugetul mediu, pentru reamenajarea și logistica fiecărui magazin nou s-au investit 40.000 de euro.
Economie pentru consumul de apă
Romstal este una dintre puținele companii care susțin ecologia într-un mod activ, iar dovada acestui lucru stau produsele care promit limitarea consumului de apă, dar și o reducere a facturilor lunare.
Pornind de la ideea că omul este 70% apă și că avem nevoie de apă pentru a supraviețui, compania îndeamnă clienții să își îndrepte atenția către produse certificate și eficiente în acest sens. Este vorba despre acele produse pe al căror ambalaj este trecută inscripția WELL, Water Efficiency Label. Cu cât clasificarea are mai multe stele inscripționate, cu atât produsele sunt mai eficiente în reducerea consumului de apă.
Un exemplu de astfel de produse este tehnologia GROHE EcoJoy, care reduce consumul de apă cu până la 50%, fără compromiterea eficienței în niciun moment. O altă tehnologie este CLICK, dezvoltată de Ideal Standard. Această tehnologie este încorporată în bateriile cu monocomandă. Și bateriile temporizante sunt extrem de eficiente. Oficialii Romstal spun că mecanismul care închide jetul de apă după o perioadă presetată aduce o economie de până la 60%.
Alegerea și instalarea bateriilor speciale cu fotocelulă, care asigură oprirea jetului de apă atunci când nu mai este detectată prezența corpului uman, asigură reduceri de 30 -50%. O astfel de investiție este recuperată pe parcursul unei perioade cuprinse între trei și șase luni.
Apă minerală, la robinet
Nu doar robineții speciali aduc economii de amploare, ci și capetele de duș. Cele marca GROHE Rainshower Icon, Eco și Solo sunt dotate cu un buton care asigură reducerea consumului de apă cu până la 40%.
O adevărată inovație în domeniu este însă, de departe GROHE BLUE. Această baterie are un sistem inovator care nu doar filtrează apa, dar și o răcește la temperatura dorită, între 4 și 10 grade Celsius, și o oferă acidulată, direct de la robinet. Sistemul are integrat un carbonator, care adaugă bule de acid carbonic. Printr-o astfel de investiție se asigură nu doar reducerea deșeurilor de plastic, dar și o economie ridicată. Într-o familie de două persoane, care consumă în medie doi litri de apă minerală, se cheltuiesc în medie 1.635 de lei pe an cu achiziţionarea apei minerale îmbuteliate, fără a lua în considerare cheltuieli precum transportul. Bateria GROHE BLUE este echivalentul a doar 397.47 de lei pe an, explică Cătălin Anghel, marketing director Romstal.
Compania Romstal oferă o gamă completă și variată pentru cei care vor să economisească apă, energie electrică și să reducă semnificativ costurile de întreținere ale locuințelor, iar unul dintre cele mai inovatoare sisteme Romstal este cel care include procesul de osmoză inversă. Prietenoase cu mediul înconjurător, produsele care funcționează cu acest sistem au nevoie de o cantitate minimă de putere și asigură și activitatea de filtrare. Purifică apa, o desalinizează și reduce semnificativ procentul bolilor cauzate de patogeni și bacterii.
Politica energetică
Cu o gamă dezvoltată de produse eco, compania nu se limitează la a propune clienților soluții eco, ci oferă puterea exemplului, având un plan complex care reglementează politica energetică, în care s-a investit susținut.
Acest plan include puncte precum încălzirea clădirilor cu sisteme termice în condensație sau cu centrale pe lemne sau peleți, până la deplasarea produselor și angajaților cu mașini speciale și campanii constante de informare pentru salariați cu privire la consumul de energie și necesitatea economisirii resurselor.
Tot pentru a susține ideile inovatoare, care aduc beneficii mediului înconjurător, compania a fost sponsor principal pentru proiectul EFdeN Solar Decathlon. Peste 60 de tineri au construit o casă independentă energetic unică în lume.
Ajutor pentru comunități
Romstal susține și se implică activ în proiecte multiple, care schimbă viitorul comunităților. Un exemplu în acest sens este amenajarea și darea în folosință a trei module transformate în baie publică, pentru peste 500 de locuitori din Ponorâta, Maramureș. Construcția are o cameră cu trei cabine de duș, o alta cu două toalete și una cu două mașini de spălat și două uscătoare. Investiția a reprezentat o inițiativă a unui grup de voluntari din sectorul ONG. “Am fost onorați să ne implicăm într-un proiect cu un obiectiv atât de măreț. Suntem de părere că putem îmbunătăți lucrurile și lăsa în urma noastră comunități fericite. Este de datoria noastră să ne implicăm și să ajutăm!” explică Cătălin Anghel, marketing director Romstal.
Un alt proiect de amploare în care a fost implicată compania este misiunea Habitat for Humanity România. Compania a donat instalații sanitare și panouri solare necesare pentru dotarea primului centru comunitar independent energetic din România, construit de asociație în Boldești-Scăieni.
Acestea nu sunt unicele activități de acest fel, demarate de Romstal, iar oficialii companiei spun că planurile societății includ o implicare activă pe acest segment. “Prin proiectul <Calculatoare pentru persoane defavorizate social> am susținut educația prin donații de calculatoare către comunități defavorizate și către asociații ce au grijă de copiii bolnavi din spitale. În acest fel, reușim să încurajăm un sistem activ de învățare și oferim suport copiilor”, ne-a declarat Cătălin Anghel, marketing director Romstal.