Romtelecom şi Cosmote România vor utiliza un singur brand: Telekom Romania. Schimbarea vine Ca urmare a deciziilor Adunărilor Generale ale Acţionarilor ale fiecărei companii, iar noul brand va oferi clienţilor o experienţă unitară pentru toate serviciile fixe şi mobile.
Astfel, începând cu jumătatea lunii septembrie, cele două companii vor comunica sub acelaşi brand, în timp ce denumirile legale vor fi Telekom Romania Communications S.A. (în loc de Romtelecom S.A.), respectiv Telekom Romania Mobile Communications S.A. (în loc de Cosmote Romanian Mobile Telecommunications S.A).
“În acest moment, unul din doi români folosesc serviciile noastre fixe sau mobile. Împreună, suntem o mare comunitate, conectată prin tehnologie şi experienţe împărtăşite. Asta ne onorează şi, în acelaşi timp, ne dă o mare responsabilitate: să livrăm o experienţă “T” completă, asta însemnând tehnlogie competitivă, servicii inovative şi o filosofie de brand reînnoită. Foarte multă energie, pasiune şi profesionalism sunt investite în acest proces complex de rebranding, cu numeroase proiecte şi echipe din cele două companii care lucrează împreună, sincronizat” a declarat Nikolai Beckers, CEO Romtelecom şi Cosmote România.