Romtelecom şi Cosmote România vor utiliza un singur brand: Telekom Romania. Schimbarea vine Ca urmare a deciziilor Adunărilor Generale ale Acţionarilor ale fiecărei companii, iar noul brand va oferi clienţilor o experienţă unitară pentru toate serviciile fixe şi mobile.
Astfel, începând cu jumătatea lunii septembrie, cele două companii vor comunica sub acelaşi brand, în timp ce denumirile legale vor fi Telekom Romania Communications S.A. (în loc de Romtelecom S.A.), respectiv Telekom Romania Mobile Communications S.A. (în loc de Cosmote Romanian Mobile Telecommunications S.A).
“În acest moment, unul din doi români folosesc serviciile noastre fixe sau mobile. Împreună, suntem o mare comunitate, conectată prin tehnologie şi experienţe împărtăşite. Asta ne onorează şi, în acelaşi timp, ne dă o mare responsabilitate: să livrăm o experienţă “T” completă, asta însemnând tehnlogie competitivă, servicii inovative şi o filosofie de brand reînnoită. Foarte multă energie, pasiune şi profesionalism sunt investite în acest proces complex de rebranding, cu numeroase proiecte şi echipe din cele două companii care lucrează împreună, sincronizat” a declarat Nikolai Beckers, CEO Romtelecom şi Cosmote România.
Citiți și despre:
Brandul Telekom România, “lansat” de 50.000 de români Peste 50.000 de români au controlat spectacolul de lansare brandului Telekom România, prin intermediul celor mai recente tehnologii oferite de companie. Astfel, oraşele Bucureşti (30.000 de participanţi), […]
Profilul utilizatorilor de telefonie şi internet din România Utilizatorul mediu de telefonie mobilă şi internet pe mobil din România consumă lunar 110 MB trafic de internet mobil, trimite 71 de SMS-uri naţionale, dintre care 67 în reţea proprie şi 4 în afara reţelei, […]
Rezultate solide în trimestrul doi, pentru Romtelecom și Cosmote România Romtelecom și Cosmote România au raportat rezultate solide în al doilea trimestru al acestui an, rezultate care reprezintă o bază solidă pentru ambele companii, prin care își consolidează poziția pe […]
Venituri relativ stabile pentru Romtelecom și Cosmote în 2013 Romtelecom a înregistrat anul trecut venituri de 609,5 milioane euro, menținându-se relativ stabile în comparație cu 2012. Astfel, în 2013, compania și-a continuat evoluția, bazându-se pe câțiva piloni […]
Telekom va investi în România peste 160 de milioane de euro În acest an, Telekom va investi în România peste 160 de milioane de euro în dezvoltarea infrastructurii de comunicaţii, pentru a le oferi clienţilor servicii şi produse de calitate şi de încredere, pentru a […]