S-a lansat campania „EcoAtitudine = Responsabilitate, Informaţie, Acţiune.”, iar cele 49 de școli, înscrise în prima ediție din 2014, se vor întrece, timp de două luni, pentru câștigarea a două titluri: ”Reciclarea EcoAtitudine” şi ”Agentul EcoAtitudine”.
Campania este realizată de Grupul European de Presă Reporter, prin Revista InfoMediu Europa.
În perioada 24 – 31 martie 2014, caravana InfoMediu Europa a trecut prin Ilfov, Teleorman, Prahova, Argeș, Buzău, Vrancea și București, fiind organizat în fiecare judeţ un spectacol interactiv pe teme de mediu: „Ora de ecologie”.
Astfel, „Mister ECO”, maestrul de ceremonii, a reuşit să le capteze atenţia elevilor printr-un spectacol de magie centrat pe colectare selectivă pentru reciclare.
„Pentru «Reciclarea EcoAtitudine», campania destinată elevilor, au fost puse la bătaie o tablă magnetică smart (locul I), un panou portabil de baschet (locul al II-lea) și un ecran de proiecţie (locul al III-lea). Câștigătorii vor fi desemnați, evident, în funcție de cantitățile de deșeuri reciclabile colectate. În ceea ce-i privește pe profesori, șapte dintre aceștia pot câștiga câte o imprimantă color (plus o cutie cu topuri de coli A4) în cadrul concursului «Agentul EcoAtitudine»”, au detaliat realizatorii campaniei, într-un comunicat de presă.
Campania se desfăşoară în două etape anuale şi vizează conştientizarea elevilor de gimnaziu asupra importanţei colectării selective a deşeurilor.