S-a lansat prima franciză destinată sălilor de evenimente din România

12.06.2017

Magnificus Plaza a lansat un concept în premieră pe piața din România: o rețea de săli de evenimente în sistem de franciză. Prima unitate a reţelei va fi inaugurată în luna mai 2018, la Suceava. Investiția minimă pentru a deveni francizat, pornește de la 550.000 de euro, fără a include și terenul în acest cost. Proiectul este definitivat, cei interesaţi putând deja încheia contracte de franciză, întrucât toată logistica și designul au fost finalizate, iar construcția la prima unitate din rețea a fost deja începută.

Saloanele Magnificus Plaza vor fi proiectate astfel încât să poată găzdui o suită diversă de evenimente, de la nunți, botezuri sau baluri, la întruniri de tip corporate, ședințe, conferințe, petreceri de companie etc.

„Franciza Magnificus Plaza va oferi un proiect de afacere ce pune la dispoziția francizatului un întreg ansamblu de sisteme verificate și funcționale. Pachetul oferit de compania francizoare include: proiectarea completă a arhitecturii aferente spațiului de care dispune francizatul, construcția, achiziția materialelor, contractarea unor echipe specializate, trainingul echipelor de management și de marketing, know-how pe partea de catering, sisteme software, lumini, sonorizare etc. Compania francizoare oferă consultanță pe toată perioada construcției, la inaugurare și la evenimente. Pot deveni francizați Magnificus Plaza atât cei care dețin deja un spațiu pe care sunt dispuși să îl renoveze complet, cât și cei care doresc să devină parteneri și să pornească afacerea de la zero”, au anunţat reprezentanții Magnificus Plaza.

Standardele francizei impun existența unui teren de minimum 2.000 metri pătraţi, care să asigure și spațiu de parcare, o sală de evenimente de cel puțin 500 metri pătraţi și conexiune la gaz sau curent trifazic de minimum 200 KW.

Taxa de franciză se ridică la 29.000 de euro, fiind necesar un fond de lichidități de 50.000 de euro, care să poată asigura operarea salonului de evenimente în primele luni de la inaugurare.

De asemenea, se impune și o taxă de 15.000 de euro, destinată promovării și acțiunilor de marketing în vederea deschiderii.

„Magnificus Plaza va consta într-o rețea de saloane de evenimente ultramoderne, care să exceleze prin calitatea serviciilor și printr-o ambianță elegantă. Ne-am orientat spre un model de dezvoltare în franciză, o premieră pe piața autohtonă pentru această nișă. În România am participat la numeroase evenimente și am observat lipsa unui salon care să ofere servicii premium într-un decor spectaculos. Vrem să devenim un etalon în branșa noastră și să dezvoltăm un lanț de săli de nunți și alte tipuri de evenimente, în întreaga țară. Am mare încredere că acest proiect extrem de ambițios va fi o reușită, iar faptul că deja avem rezervări de evenimente pentru prima unitate, nu face decât să-mi întărească această convingere!”, a declarat Ciprian Gafincu, Manager General Magnificus Plaza.

Primul salon din lanțul de francize, situat în Suceava, va fi construit într-un stil arhitectural avangardist, inovator, cu influențe futuriste și o mare concentrare pe detalii, iar materialele folosite vor fi predominant naturale.

 

 

Citiți și despre:

  • HR Summit Iași va avea loc pe 12-13 octombrieHR Summit Iași va avea loc pe 12-13 octombrie La ora actuală, este esențială schimbarea mentalității privind persoanele angajate care sunt considerate doar resurse, în condițiile în care acestea își doresc să lucreze din plăcere, să le fie recunoscută […]
  • Heineken are un nou director de marketingHeineken are un nou director de marketing Începând cu luna februarie Heineken România are un nou director de marketing, Narcis Horhoianu fiind numit în această funcție. El va fi membru în echipa de management a compania și se va ocupa de strategia de […]
  • Idei de mesaje de Sărbători pentru mediul de afaceriIdei de mesaje de Sărbători pentru mediul de afaceri Idei de mesaje de Sărbători pentru mediul de afaceri. În perioada Sărbătorilor de Iarnă nu trebuie să vă neglijaţi nici partenerii de business şi nici angajaţii. Trebuie să le transmiteţi şi acestora, aşa cum […]
  • Doina Vîlceanu (ContentSpeed), speakerul evenimentului Meet the WOMAN! din 6 octombrieDoina Vîlceanu (ContentSpeed), speakerul evenimentului Meet the WOMAN! din 6 octombrie Marţi, 6 octombrie, va avea loc un nou eveniment din seria Meet the WOMAN!. Invitatul special al conferinţei organizate de Femei în Afaceri în București este Doina Vîlceanu, Chief Marketing Officer […]
  • Birotician, o nouă meserie inventată de UnitedBirotician, o nouă meserie inventată de United United, agenție de marketing full-service, a inventat o nouă meserie, cea de Birotician, prin proiectul de re-branding și re-naming al companiei Office Supply Distribution, unul dintre cele mai interesante […]