Strategia de marketing a unei firme

S-a lansat Upgrade Group, primul grup de performance marketing din ţara noastră

05.09.2017

Companiile românești MoLoSo Agency și Sinaps Marketing au fondat Upgrade Group, primul grup de performance marketing de la noi din țară. Parteneriatul strategic a fost realizat pentru consolidarea poziției pe piață a celor două branduri, Upgrade Group urmând să administreze bugete de promovare anuale de peste 8,5 milioane de euro, în campanii Google AdWords și Facebook Ads, pentru mai mult de 300 de companii prezente în România.

Investiția inițială a celor doi parteneri pentru Upgrade Group se ridică la 200.000 de euro, suma fiind direcționată în tehnologii dezvoltate in-house, care eficientizează și cresc profitabilitatea campaniilor Google/Facebook atât pentru magazine online, cât și pentru alte tipuri de business.

Grupul, care va avea birouri la București și la Iași, oferă servicii de marketing online către companii care caută servicii integrate de top. Upgrade Group oferă soluții de omnichannel marketing pentru companii care caută servicii integrate premium, folosind cele mai noi tehnologii de integrare.

Totodată, fondatorii Upgrade Group își propun să dezvolte și un centru de formare a specialiștilor PPC (Pay Per Click) din România.

„Rolul Upgrade Group este de a crește calitatea și diversitatea serviciilor pe care le oferim noi, ca agenție, către clienții actuali, cât și către viitorii clienți”, spune Cătălin Macovei, Managing Partner MoLoSo Agency. „Ne dorim să oferim soluții digitale full-service integrate pentru clienți, astfel încât aceștia să beneficieze de cele mai bune servicii de marketing online”, spune la rândul său George Rășchitor, General Manager Sinaps Marketing.

Grupul își propune să dezvolte și un centru de formare al specialiștilor PPC din România.

„Este nevoie de mult mai multe persoane calificate într-o piață cu o creștere atât de mare ca în România”, declară Daniel Slavenie, Managing Partner MoLoSo Agency.

Fiind un domeniu relativ nou pe piața din România, agențiile se confruntă cu lipsa de personal calificat. Scopul centrului de formare este de a instrui tineri la început de carieră pentru a-i integra pe piața muncii, oferind de asemenea sprijin în obținerea certificărilor Google AdWords și Facebook Ads.

Totodată, cei care vor finaliza cu succes cursurile de formare pot fi angajați în cadrul grupului.

 

 

 

Citiți și despre:

  • Fashion Days anunță o decizie importantă!Fashion Days anunță o decizie importantă! Fashion Days a anunțat că se alătură rețelei de performance marketing 2Performant. Compania estimează pentru primele șase luni, în urma acestei decizii, vânzări de 1 milion de euro. Astfel, începând cu iunie […]
  • Idei de mesaje de Sărbători pentru mediul de afaceriIdei de mesaje de Sărbători pentru mediul de afaceri Idei de mesaje de Sărbători pentru mediul de afaceri. În perioada Sărbătorilor de Iarnă nu trebuie să vă neglijaţi nici partenerii de business şi nici angajaţii. Trebuie să le transmiteţi şi acestora, aşa cum […]
  • GPeC SUMMIT 2018 va avea loc în perioada 12-13 noiembrieGPeC SUMMIT 2018 va avea loc în perioada 12-13 noiembrie GPeC SUMMIT 2018 va avea loc în perioada 12-13 noiembrie, la Bucureşti. Brad Geddes, David Meerman Scott, Ross Simmonds și Russell McAthy sunt primii vorbitori internaționali legendari care vor lua parte la […]
  • Cele mai bune instrumente de promovare pentru dezvoltarea unui businessCele mai bune instrumente de promovare pentru dezvoltarea unui business În procesul de dezvoltare al fiecărei afaceri există anumite etape care îi confirmă succesul. Astfel, pe lângă cifra de afaceri, numărul de angajați sau longevitatea pe piață, un alt factor important […]
  • Cum se promovează companiile IT din România?Cum se promovează companiile IT din România? Principalul mijloc de promovare pe care îl folosesc companiile de IT din ţara noastră îl reprezintă participarea la evenimentele de profil (80% dintre firme), urmat de promovarea produselor și serviciilor […]