Sales & Marketing Conference va avea loc pe 3 martie. Principalele teme dezbătute

20.02.2016

Pentru a avea o viziune strategică unică şi o abordare care are în centrul clientul, specialiştii în vânzări, business development şi departamentele de marketing dintr-o companie trebuie să colaboreze. În plus, în prezent, cumpărătorii sunt mai informaţi, au mai multe opţiuni, sunt activaţi digital şi au aşteptări mai mari în ceea ce priveşte valoarea livrată.

În acest context, „Sales & Marketing Conference”, eveniment ce va avea loc pe 3 martie, la Hotel Radisson Blu din Bucureşti, se va concentra pe oferirea de soluţii reale pentru provocările critice pe care le întâmpina oamenii de vânzări şi marketing, detaliate în studii de caz prezentate de lideri din industrie.

Printre temele ce vor fi dezbătute în cadrul evenimentului se numără:

– Sales Enablement (SE) şi eforturi concertate de marketing şi vânzări pentru a ne alinia la era consumatorului. Cum accelerăm creşterea vânzărilor, folosind cel mai eficient mix de canale de marketing şi vânzări?

– Cum îmbinăm mesajele de marketing cu obiectivele cheie ale oamenilor de vânzări în conturarea unei strategii go-to-market?

– Optimizarea platformelor de vânzări. Cum comunicăm în mod eficient cu fiecare stakeholder implicat în decizia de cumpărare?

– Go Digital. Metode prin care organizaţiile se pot adapta la mediul de afaceri digital savvy. Alinierea marketing-vânzări pentru optimizarea “customer touchpoints”. Justificarea investiţiilor în tehnologie

– Avantajul competitiv oferit de “customer data” – cum folosim acest tool pentru a contura un plan de vânzări unic?

– The Network effect. Noi oportunităţi şi canale hibrid – cele mai bune metode de conectare a partenerilor şi consumatorilor

– Partner Relationship Management (PRM) – importanţa conservării unor relaţii solide cu partenerii, din prisma managerilor de business development

– Platformele omnichannel – cum putem oferi cumpărătorilor o experienţă de achiziţie unică, în termeni “oriunde, oricând, oricum”?

– Customer Journey. Ce metrici şi măsurători putem folosi pentru a contoriza engagement-ul? Customer engagement automation (CEA) şi cele mai noi tehnici de fidelizare a consumatorilor

– Reputaţia companiei, reflectată de către specialiştii în vânzări – “halo effect” sau cum se transpun competenţele omului de vânzări în termeni de încredere şi integritate a întregii organizaţii

Toate aceste teme vor fi analizate de specialişti în domeniu, precum Cătălin Constantinescu, Head of Sales & Supply, MOL România, Ionuţ Ilie, Customer Development Director, Unilever, Adrian Petre Popa, Head of Sales, Siemens România, Cătălin Olteanu, Commercial Director, ALD Automotive România, Société Générale, Ioana Grigore, Sales & Marketing Director, ALTEX, Bogdan Muraru, Naţional Sales Director România & Moldova, AVON, Elena Badea, Associate Director, Head of Branding, Marketing and Communication, EY România, Florin Chiper, Sales & Marketing Manager ACC, Henkel şi Eduard Macarescu, Naţional Sales & Marketing Manager, Makita România

În plus, conferinţa va include şi seminarul cu tema “De la Obiective Strategice la Plan de Acţiuni Comerciale”.

 

 

Citiți și despre: