Retailerul Salterra a deschis două noi magazine, în Brașov și Iași, și vizează o cifra de afaceri de peste 500.000 euro. Compania specializată în produse dedicate somnului, își extinde astfel rețeaua națională de magazine, investiţia pentru cele două inaugurări situându-se în jurul valorii de 125.000 de euro.
În plus, Salterra isi propune să atinga o cifră de afaceri de peste 500.000 euro până la sfârşitul anului şi o reţea de patru magazine.
”Noile magazine Salterra, dedicate culturii somnului, oferă consumatorilor din Iași și Brașov un ambient specializat în care să poată testa și alege salteaua potrivită – dar și patul, perna, lenjeria, deci întregul ansamblu de piese care să-i ofere confort, relaxare și odihnă sănătoasă. Ca specialiști în cultura somnului oferim nu doar produse de calitate, ci și consiliere. De ce? Pentru ca atunci când clientul alege o saltea, o pernă, o pilotă, un pernă, o somieră sau o lenjerie din colecția Salterra să știe că a făcut cea mai bună investiție. Practic, el realizează o investiție în sănătatea sa, iar un om sănătos este bine dispus și se bucură de viață”, a declarat Marcela Moss, Director General Salterra.
Noile magazine sunt situate stradal, pe artere comerciale, şi au în medie 100 metri pătraţi. Acestea prezintă peste 500 produse dedicate somnului, de la saltele, topuri de saltea, somiere tapițate și paturi sau canapele, până la pilote, perne, lenjerii de pat sau protecții de saltea.
Colecțiile prezentate în cele două noi magazine includ patru mărci ale grupului Pikolin, lider european în produse dedicate somnului: Pikolin, Epeda, Sunlay și PikolinHome, completate de game de produse fabricate în România.
“Venind cu o ofertă integrată cu produse de calitate dedicate somnului, care ne diferențiază față de competiție, showroom-urile Salterra din Brașov și Iași oferă clienților din aceste orașe posibilitatea să compare, să testeze, să vadă ce li se potrivește ca gusturi, stil și, nu în ultimul rând, ca buget. E ceea ce ne dă speranța că vom avea succes și că vom putea propune această soluție și clienților din alte orașe din România.Vizăm să ne extindem rețeaua direct sau prin distribuitori iar următorul oraș unde plănuim să deschidem un nou magazin Salterra este Constanța”, a afirmat Marcela Moss.