Stiri: IT&C

Samsung, ales cel mai iubit brand de tehnologie

08.04.2014

Pentru al doilea an consecutiv, Samsung a fost ales cel mai iubit brand de tehnologie de către consumatorii români, conform studiului „Top 30 cele mai iubite mărci tech” realizat de BIZ și de compania de cercetare Unlock Market Research.

În cadrul clasamentului au fost incluse branduri de tehnologie cunoscute, de la producători de telefoane mobile la aparate electrocasnice.

Participanții la studiu au ales Samsung drept cel mai iubit și folosit brand deoarece îl consideră a fi inovator și pentru că ține pasul cu cerințele consumatorilor.

„Suntem foarte bucuroși să vedem că eforturile noastre de a inova și dezvolta în permanență noi tehnologii care să răspundă nevoilor consumatorilor primesc recunoașterea acestora. Considerăm că în acest domeniu este esențial să inovezi, dar să fii relevant pentru utilizatori, pentru a le oferi zi de zi mai multă libertate și pentru a-i ajuta să-și trăiască viața la maxim. Vom continua să surprindem utilizatorii cu produse noi și atractive și sperăm să îi avem la fel de aproape și pe viitor.”, a declarat Mihaela Stănoiu, Marketing Manager Samsung Electronics România și Bulgaria.

De asemenea, Alexandra Cojocaru, Senior Client Service, Unlock Market Research, a precizat că trendurile în piața de tehnologie își urmează traiectoria identificată anii trecuți, iar tehnologia devine din ce în ce mai simplu de folosit de către oricine.

”Studiul de anul acesta confirmă faptul că interesul pentru tehnologie în rândul consumatorilor este în creștere. Estimăm faptul că modul în care folosim tehnologia va deveni în scurt timp un aspect definitoriu al stilului de viață”, a declarat aceasta.

Studiul Unlock Market Research a măsurat gradul de notorietate, de folosire a brand-urilor investigate, precum și atașamentul consumatorilor români pentru fiecare marcă.