Sanofi România investeşte în modernizarea brandului tradiţional Antinevralgic. Astfel, începând cu septembrie, brandul are un nou design de ambalaj, realizat de o agenţie specializată din Franţa.
„Urmărim să ne consolidăm poziţia de lider pe piaţa de analgezice şi antiinflamatorii forme solide şi să avem o platformă solidă de creştere pe termen lung. Prin noul design, ne propunem să aducem produsul Antinevralgic și în atenția publicului tânăr, activ, dinamic, a cărui activitate de zi cu zi poate fi afectată de durerile de cap. De aceea, investiţiile în noul design Antinevralgic sunt un pas înainte pentru modernizarea mărcii şi pentru susţinerea valorilor noi adăugate în ultimii ani – inovaţie şi actualitate, fiind mereu în pas cu consumatorii”, a explicat Iulia Roşian, Director Consumer HealthCare Sanofi România.
Segmentul de analgezice şi antiinflamatoare, forme solide, se ridică la un nivel de peste 170 milioane de lei, Sanofi deţinând poziţia de lider, cu o cotă de piaţă de 26% în valoare şi 23%.
Schimbarea de design va fi susţinută printr-o campanie de promovare TV, dar şi în farmacii prin merchandising şi materiale la punctele de vânzare.
Conform unor studii recente, în 31% din situaţiile dureroase tratate, românii merg în farmacie pentru a-şi cumpăra analgezice, vizibilitatea pe raft fiind din ce în ce mai importantă. De asemenea, în 58% din cazuri, consumatorii folosesc ce au acasă, iar în 8% din situaţii apelează la alte soluţii decât medicamentele.