• Despre noi
  • Termeni si conditii
  • Politica de confidentialitate
  • Publicitate
  • Contact
Jurnalul de Afaceri
  • Home
  • Producatori
  • Retail
  • FMCG
  • Logistica
  • Constructii
  • Telecomunicatii
  • Sanatate
  • Petrol si gaze
  • Energie regenerabila
  • Minerit
  • Finante
  • Agricultura
  • Actualitate
  • Asociatii
  • MediaKit

SAP a lansat o platformă integrată de business

01.10.2014

SAP a lansat o nouă platformă de business, cu soluții inovative destinate vânzărilor și interacțiunii cu clienții în noul climat digital, noua abordare venind în contextul în care consumatorii așteaptă mai multe beneficii din partea companiilor, indiferent de mediul pe care îl utilizează (web, mobile, in-store) în momentul informării despre produse sau achiziției acestora și în contextul în care soluțiile tradiționale pentru managementul relației cu clienții (CRM) devin depășite.

Noua platformă cuprinde soluțiile SAP Customer Engagement Intelligence, SAP Cloud for Sales, SAP Cloud for Service, SAP Cloud for Marketing și SAP Cloud for Social Engagement, împreună cu soluțiile oferite de platforma omni-channel hybris și SAP HANA.

“Clienții de astăzi dețin puterea și controlul în mediul digital și se așteaptă să aibă posibilitatea de a se informa, a cumpăra și a beneficia de servicii fără a fi neapărat nevoiți să vorbească sau să interacționeze cu un reprezentant al departamentului de vânzări. Mai mult decât atât, ei își doresc să poată face acest lucru atât în magazin, cât și din fața calculatorului, de pe mobil sau la telefon, dar și ca interacțiunile pe care le au cu diferite brand-uri să fie contextuale, coerente și relevante”, au explicat reprezentanţii SAP.

Astfel, în relația dintre clienți și companii intervin anumite schimbări care fac necesară trecerea de la sistemele tradiționale CRM la soluții pentru implicarea completă a clienților în procesul de vânzare.

Combinând aceste soluții inovative cu soluțiile pentru vânzări omni-channel furnizate de hybris, o companie SAP, dar și cu avantajele platformei SAP HANA, compania pune la dispoziția clienţilor o platformă care să le susțină pe acestea în interacțiunea cu clienții, în orice moment și de pe orice dispozitiv.

„Soluțiile tradiționale CRM sunt depășite, clienții din ziua de astăzi au nevoie de un nou model de implicare. Într-o lume în care experiența consumatorului este dispersată pe mai multe canale și dispozitive, pentru organizații este mult mai important – și mai greu – să ofere experiențe coerente și personalizate prin care să implice clienții în fiecare etapă a procesului de cumpărare. Inovațiile pe care le aducem în prezent pe piață, alături de expertiza deținută de SAP în această industrie, sunt create în așa fel încât să ajute companiile să realizeze cu succes acest lucru”, a declarat Ariel Luedi, Directorul diviziei Customer Engagement & Commerce din cadrul SAP.

Citiți și despre:

  • Rezultate pozitive pentru SAP, în trimestrul al treileaRezultate pozitive pentru SAP, în trimestrul al treilea SAP a înregistrat, în trimestrul al treilea din acest an, o creștere cu 41% a veniturilor pe segmentul cloud și continuă dezvoltarea în acest domeniu. Liderul mondial pe piaţa de soluţii software de business […]
  • SoftOne: Piața locală are un mare potențial de dezvoltare a soluțiilor de businessSoftOne: Piața locală are un mare potențial de dezvoltare a soluțiilor de business SoftOne România a preluat gestionarea serviciilor de vânzări și suport efectuate de partenerii din Europa de Sud-Est. Compania a intrat pe piața românescă în urmă cu doi ani, iar unul dintre obiectivele […]
  • Cum arată viitorul în comerţul digital?Cum arată viitorul în comerţul digital? Viitorul în e-commerce va fi reprezentat de oferte personalizate pentru fiecare client în parte, dezvoltarea mediului digital impunând astfel apariția unui nou model de business, în care comerțul online este […]
  • „Customer Care Conference and Expo” are loc pe 25-26 martie, la Bucureşti„Customer Care Conference and Expo” are loc pe 25-26 martie, la Bucureşti Cea mai mare parte a companiilor europene (88%) sunt de părere că oferă servicii de Customer Care excelente, însă numai 8% dintre clienţii lor afirmă acelaşi lucru. Astfel, evoluția constantă a instrumentelor […]
  • Importanţa reţelelor sociale, discutată la “Social Media Business Forum”Importanţa reţelelor sociale, discutată la “Social Media Business Forum” Ieri, a avut loc conferința “Social Media Business Forum”, organizată de BusinessMark, eveniment care a adus în discuţie teme precum construirea unei strategii de social media, avantajele marketing-ulul […]

Share the post "SAP a lansat o platformă integrată de business"

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Digg
  • StumbleUpon
  • E-mail

Navigare articole

← Floria investeşte 200.000 euro pentru extinderea businessului 20.000 de tineri, așteptați la Târgul de Cariere →
Vezi numarul curent
Vezi numerele trecute

Helios - Showroom virtual

Prime Solutions

Trumpet Media

Homing properties

Chespa

Continental-Fast-Line

Regata

AMCOR

JOOBLE

Jobsora

Targ virtual absolventi 2020

Asociatia-Romana-pentru-Smart-City

5MARTCITY

  • Home
  • Actualitate
  • Producatori
  • Retail
  • FMCG
  • Logistica
  • Constructii
  • Telecomunicatii
  • Sanatate
  • Petrol si gaze
  • Energie regenerabila
  • Minerit
  • Finante
  • Agricultura
  • Asociatii
  • Stiri Jurnalul de afaceri
  • Despre noi
  • Contact
  • Abonare
  • Publicitate
  • Prezentare companie
  • Termeni si conditii
  • Politica de confidentialitate
Jurnalul de Afaceri descrie evenimente din sectoarele importante ale economiei, prin profile complexe ale oamenilor de afaceri si ale companiilor de succes din Romania, care au atins performante deosebite.
E-mail: office@jurnaluldeafaceri.ro
Web: www.jurnaluldeafaceri.ro
Created by Argebit.com
Copyright© 2013 - 2020 jurnaluldeafaceri.ro - Toate drepturile rezervate
Versiune Mobil

Hoffmann Group Webinar

Website-ul jurnaluldeafaceri.ro folosește cookie-uri proprii și de la terți pentru a furniza vizitatorilor o experiența de navigare superioară și servicii adaptate nevoilor specifice ale acestora.AcceptResping Politica de cookies
Politica de cookies

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necesare
Întotdeauna activate

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Non-necesare

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.

Aboneaza-te si primesti lunar gratuit revista Jurnalul de Afaceri pe email!

Ramai la curent cu analiza mediului de afaceri din Romania citind doar doua newslettere pe luna!