SAP a lansat o nouă platformă de business, cu soluții inovative destinate vânzărilor și interacțiunii cu clienții în noul climat digital, noua abordare venind în contextul în care consumatorii așteaptă mai multe beneficii din partea companiilor, indiferent de mediul pe care îl utilizează (web, mobile, in-store) în momentul informării despre produse sau achiziției acestora și în contextul în care soluțiile tradiționale pentru managementul relației cu clienții (CRM) devin depășite.
Noua platformă cuprinde soluțiile SAP Customer Engagement Intelligence, SAP Cloud for Sales, SAP Cloud for Service, SAP Cloud for Marketing și SAP Cloud for Social Engagement, împreună cu soluțiile oferite de platforma omni-channel hybris și SAP HANA.
“Clienții de astăzi dețin puterea și controlul în mediul digital și se așteaptă să aibă posibilitatea de a se informa, a cumpăra și a beneficia de servicii fără a fi neapărat nevoiți să vorbească sau să interacționeze cu un reprezentant al departamentului de vânzări. Mai mult decât atât, ei își doresc să poată face acest lucru atât în magazin, cât și din fața calculatorului, de pe mobil sau la telefon, dar și ca interacțiunile pe care le au cu diferite brand-uri să fie contextuale, coerente și relevante”, au explicat reprezentanţii SAP.
Astfel, în relația dintre clienți și companii intervin anumite schimbări care fac necesară trecerea de la sistemele tradiționale CRM la soluții pentru implicarea completă a clienților în procesul de vânzare.
Combinând aceste soluții inovative cu soluțiile pentru vânzări omni-channel furnizate de hybris, o companie SAP, dar și cu avantajele platformei SAP HANA, compania pune la dispoziția clienţilor o platformă care să le susțină pe acestea în interacțiunea cu clienții, în orice moment și de pe orice dispozitiv.
„Soluțiile tradiționale CRM sunt depășite, clienții din ziua de astăzi au nevoie de un nou model de implicare. Într-o lume în care experiența consumatorului este dispersată pe mai multe canale și dispozitive, pentru organizații este mult mai important – și mai greu – să ofere experiențe coerente și personalizate prin care să implice clienții în fiecare etapă a procesului de cumpărare. Inovațiile pe care le aducem în prezent pe piață, alături de expertiza deținută de SAP în această industrie, sunt create în așa fel încât să ajute companiile să realizeze cu succes acest lucru”, a declarat Ariel Luedi, Directorul diviziei Customer Engagement & Commerce din cadrul SAP.