Şapte fabrici şi patru magazine, înfiinţate în cadrul proiectului „Anotimpuri la borcan”

04.12.2015

Asociaţia React a înfiinţat şapte fabrici şi patru magazine, în cadrul proiectului „Anotimpuri la borcan”, pentru a susţine economia în comunităţile rurale. În aceste unităţi au fost angajate persoane vulnerabile, valorificând potenţialul resurselor locale. Fabricile produc conserve naturale marca „Anotimpuri la borcan”, iar magazinele le susţin prin comercializare în marile oraşe.

Prin proiectul „Anotimpuri la borcan”, au fost formate profesional 44 de persoane, ca manageri de întreprindere socială, lucrători în fabricarea conservelor şi lucrători comerciali. Din acestea, 38 de persoane cu probleme de integrare pe piaţa muncii au fost angajate.

În regiunea Bucureşti-ilfov, există o fabrică în comuna Grădiştea (judeţul Ilfov) şi un magazin în Bucureşti care va comercializa produsele din fabricile înfiinţate în cadrul proiectului.

Fabrica din această regiune comercializează produse naturale, sub brandul Terra Grădiştea. Aici, produsele sunt pregătite de femeile din localitate, care au absolvit cursurile de lucrători în fabricarea conservelor organizate în proiect. Folosind legume şi fructe de la localnici, Terra Grădiştea reuşeşte să aducă pe piaţă o mulţime de reţete tradiţionale şi delicioase – gemuri şi dulceţuri, compoturi, murături, zacuscă de diferite feluri, tocăniţă de legume şi altele.

Celelalte trei magazine care comercializează produse „Anotimpuri la borcan” se află în Craiova, Ploieşti, Constanţa, iar şase dintre fabrici sunt în Dolj, Gorj, Brăila, Prahova şi Dâmboviţa.

Proiectul a fost cofinanţat din Fondul Social European prin „Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013. Investeşte în oameni!”.

 

 

Citiți și despre:

  • L’Occitane en Provence – 10 ani în RomâniaL’Occitane en Provence – 10 ani în România L’Occitane en Provence sărbătoreşte, în acest an,10 ani de când transpune parfumul poveștilor mediteraneene în România. Evenimentul este marcat printr-o aniversare specială, la redeschiderea magazinului […]
  • Black Friday: Praktiker anunţă reduceri de până la 50%Black Friday: Praktiker anunţă reduceri de până la 50% Praktiker România anunţă de Black Friday reduceri semnificative pentru piaţa de brico-retail. Astfel, începând cu data de 20 noiembrie, profesioniştii sau iubitorii de DIY vor putea beneficia de reduceri de […]
  • Black Friday. Mobexpert anunţă reduceri de până la 50%Black Friday. Mobexpert anunţă reduceri de până la 50% Retailerul de mobilă şi decoraţiuni Mobexpert va oferi și anul acesta reduceri importante ȋn cadrul campaniei Black Friday. Astfel, în perioada 20 noiembrie – 1 decembrie, hipermagazinele Mobexpert ȋși […]
  • Câţi români vor cumpăra produse de Black Friday?Câţi români vor cumpăra produse de Black Friday? De Black Friday, românii vor cumpăra, în medie, două-trei produse, cele mai multe din categoria televizoarelor, electrocasnicelor mici și telefoanelor mobile, arată un studiu de piață al Millward Brown […]
  • Samsung cere insolvenţa Domo RetailSamsung cere insolvenţa Domo Retail Samsung Electronics România a depus la Tribunalul Bucureşti o cerere prin care solicită insolvenţa companiei Family Concept SRL, fostul Domo Retail SA. După o restructurare lansată în urmă cu 2 ani, Domo SRL […]