Slide

FMCG

Scandia Food oferă peste 180 de produse de calitate

01.10.2014

Prezentă pe piață de 92 de ani, compania este liderul pieței pe segmentul conservelor. Scandia Food este liderul pieței pe segmentul conservelor pe bază de carne din țara noastră. Fiecare român a gustat, cel puțin o dată, dintr-o conservă  produsă de companie, ceea ce nu știu însă toți consumatorii este faptul că istoria Scandia Food a început în urmă cu nu mai puțin de 92 de ani. “Cel mai important moment a fost anul 1922 când, în Sibiu, cetățeanul german Josef Theil a pus bazele fabricii de preparate și conserve din carne Theil. Sub amprenta rigorii nemțești, fabrica și-a câștigat celebritatea în scurt timp, datorită tehnologiilor moderne folosite, produselor de cea mai bună calitate și bunei desfaceri într-o piață în creștere. Un alt punct de cotitură importantă în viața Scandia a fost anul 1941, când Fabrica Theil a devenit Scandia Română, iar al treilea moment, mai apropiat de zilele noastre, a fost în 2001, când Scandia Română a devenit companie cu acționariat 100% privat, fapt ce a permis ulterior și realizarea unui proces extrem de amplu de rebranding, compania primind un nou nume, Scandia Food, și o nouă misiune: aceea de a deveni cea mai mare companie românească de produse alimentare la nivel național și un reputat lider în nutriție și stil de viață echilibrat”, ne-a declarat Andrei Ursulescu, director general S.C. Scandia Food S.R.L..

Scandia Sibiu este unul dintre brandurile de referință din țara noastră care activează pe piața produselor alimentare, remarcându-se încă de la lansare datorită produselor de calitate și tehnologiilor performante utilizate în producție și, nu în ultimul rând, gustului unic. Relația dintre un brand și consumatorul său este asemeni unei relații de cuplu: te cucerește de la bun început, însă noutățile pe care le aduce pe parcurs și le oferă consumatorului reprezintă secretul longevității. Așadar, rețetele cu tradiție care i-au cucerit cândva pe consumatori se regăsesc și astăzi sub egida calității și gustului inegalabil Scandia, iar inovațiile întregesc acest tablou savuros. Este inevitabilă interacțiunea cu un produs încărcat de beneficii, care vine și susține un stil de viață echilibrat, pe care oamenii îl adoptă din ce în ce mai mult. Ei sunt din ce în ce mai atenți la alimentație, citesc etichetele, caută produsele curate, fără E-uri, aditivi sau alte chimicale. Scandia Sibiu a știut mereu să întâmpine acest trend și să ofere consumatorilor aceste beneficii, ele se regăsesc în toate pateurile cu ficat, aperitivele vegetale, mâncărurile și ciorbele Scandia Sibiu, prin faptul că nu conțin conservanți, coloranți sau alți aditivi alimentari, conform reprezentanților companiei.

Portofoliu de produse

Portofoliul companiei este format, în prezent, din peste 180 de produse, aproximativ 100 în categoria conservelor, celelalte fiind mezeluri. „Conservele reprezintă businessul nostru principal, iar majoritatea inovațiilor se lansează sub această categorie, beneficiind de tot suportul comercial. Cele mai recente inovații au fost lansate sub mărcile Scandia Sibiu și Bucegi: Scandia Sibiu terină de porc cu piper verde, Scandia Sibiu ciulama de pui cu ciuperci, Bucegi pate de porc cu unt / ciuperci / ardei și Bucegi Junior pate de porc, cu personaje de desene animate. Produsele care au clădit tradiția companiei sunt pateurile Scandia Sibiu, rețetele și, implicit, gustul inconfundabil ale acestora fiind păstrate cu sfințenie de-a lungul secolelor”, ne-a explicat Andrei Ursulescu. Conducerea companiei a adăugat că cele mai bine vândute produse sunt cele sub marca Bucegi, acesta fiind de altfel și brandul lider în piața pateurilor de ficat. “Consumatorii Bucegi sunt cei care asigură această poziție fruntașă a mărcii, percepută ca oferind cel mai bun raport calitate – preț. Astfel, ei aleg pateurile Bucegi de porc și de pui, regăsind în identitatea mărcii atribute cu care se identifică. Vorbim despre o marcă prietenoasă și caldă, care susține buna creștere, educația și armonia în familie”, adaugă directorul general Scandia Food.

Cu ajutorul rețetelor cu tradiție și ingredientelor atent alese, compania a reușit să ajungă în topul preferințelor clienților. ”Rețetele Scandia Sibiu s-au născut din măiestrie sibiană, purtând un bagaj de beneficii izvorâte chiar din tradiția mărcii, referindu-ne aici la rețete curate, fără aditivi și E-uri… cu adevărat <ca-n vremurile bune>. Toate aceste calități ale mărcii rezidă în metoda de preparare, pe care orice gospodină o utilizează. Este vorba de metoda de sterilizare bain-marie, direct în baie de aburi, astfel se obțin preparate de calitate (pateuri, mâncăruri, ciorbe, etc.) fără a fi nevoie să adăugăm conservanți, coloranți sau arome artificiale. Mai mult decât atât, prin acest procedeu asigurăm păstrarea gustului rafinat al rețetelor”, ne-a declarat Andrei Ursulescu, director general Scandia Food.

La export 

Noua facilitate de producție Scandia Food a fost inaugurată acum patru ani. Unitatea este dotată cu utilaje și tehnologii de ultimă generație, depozite la standarde înalte și două unități de producție, una pentru conserve și alta destinată mezelurilor. “Noua fabrică a fost inaugurată în 2010 în urma unor investiții masive, de peste 40 milioane de euro, care au permis creșterea producției cu 30%. Beneficiem acum de tehnologii și utilaje de producție la standarde superioare, desfășurate pe circa 20.000 de metri pătrați. Toate aceste investiții au facilitat obținerea unor certificări de standarde de calitate superioară: BRC, IFS, Halal, HACCP”, ne-a povestit directorul general Andrei Ursulescu.

Produsele companiei sunt disponibile atât în țară, cât și peste granițe. “În ultimii ani, foarte mulți români au emigrat în țări precum Italia, Spania, Germania, Canada, Marea Britanie, Grecia sau Cipru. Scandia Food i-a urmat și a încercat să le satisfacă nevoile și dorul de casă, oferindu-le produsele și gusturile românești cu care s-au obișnuit acasă. Urmând aceste direcții de dezvoltare, am început primele exporturi în 2008. De atunci, am țintit consumatorii români nostalgici după rețetele de acasă; pentru ei, savoarea produselor noastre rămâne unică. În prezent, exportăm în peste 60 de țări, iar planurile de extindere sunt de actualitate, existând focus continuu pe această linie strategică. Tot în planul dezvoltării regionale am pus și bazele filialei din Ungaria care, din 2012 funcționează independent și ne asigură o prezență bună, oferind un portofoliu de produse adaptat gusturilor specifice ungurești”, ne-a declarat Andrei Ursulescu, director general Scandia Food.