Stiri: Retail

Program mall-uri noiembrie 2020.

Schimbare importantă anunţată de centrul comercial Mega Mall

22.12.2017

Ținând cont de evoluţia pieței de retail la nivel local dar și global, NEPI Rockcastle încearcă să își consolideze poziția dominantă a centrelor sale crescând relevanța acestor destinații pe zona de petrecere timp liber, servicii și food. Pe lângă implementarea unor inițiative pentru centrele noi deschise, un demers important este aducerea centrelor cu un anumit istoric la nivelul anului viitor.

Astfel, Mega Mall trece printr-o astfel de transformare chiar dacă este în același timp unul dintre cele mai noi centre inaugurate în ţara noastră. Zona de food court și timp liber a ajuns să fie cheia diferențierii în zonele dezvoltate și din acest motiv transformarea Mega Mall în destinația numărul 1 pe această arie a devenit o prioritate. Având un întreg etaj dedicat zonei de food court și divertisment, Mega Mall a investit, în acest an, în actualizarea ofertei comerciale, creând un mix unic de experiențe de petrecere a timpului liber și devenind centrul comercial cu cel mai mare număr de locații food din România.

Proporţia din suprafața totală a centrului comercial cu destinație de food sau divertisment a ajuns la 17%, iar zona de restaurante și fast food la peste 6,000 m2 închiriabili. Ca destinație 25% din aria centrul comercial are focus partea de divertisment și petrecere a timpului liber.

„Zona de food court a devenit o destinație mai importantă decât shoppingul în sine pentru un mall. Oamenii caută în primul rând spații unde să își petreacă timpul liber cu familia, prietenii sau colegii. Mai ales în București unde avem cel mai sofisticat client. Așteptările și exigențele pe această arie au crescut enorm și din acest motiv vrem să livrăm o experiență care să răspundă la aceste cerințe. Pe lângă crearea celui mai variat mix posibil vrem în continuare să îmbunătățim și partea ambient, proiect ce continuă și în 2018 prin remodelarea zonei de spațiu comun”, spune Alexandru Șuiu, center manager Mega Mall.

Printre brandurile care au completat food court-ul Mega Mall în 2017 se numără Taco Bell, cel de-al doilea restaurant de acest tip din România, Two by Trickshot, Pep&Pepper, McDonald’s și Sbarro, acestea adăugându-se unui mix variat de companii culinare, cu bucătării locale și internaționale pentru toate gusturile.

Pe lângă noutățile din food court, Mega Mall a investit și în diversificarea zonei de entertainment, ambele având o suprafață totală de 10.000 metri pătrați, echivalentul a două terenuri de fotbal.

Şi în anul care urmează, Mega Mall va continua să investească în dezvoltarea zonelor de food și entertainment, prin reamenajarea și modernizarea spațiilor comune, asigurând astfel o experiență unică de shopping clienților săi, adaptată celor mai noi tendințe din retail.