Scoala modernizata de Starbucks si World Vision

Starbucks și World Vision au modernizat o școală din județul Ialomița

30.07.2019

Școală modernizată de Starbucks și World Vision. Starbucks se implică în renovarea școlii gimnaziale “Barbu Catargiu” din comuna Maia, județul Ialomița, organizând o zi de voluntariat pe șantierul unității de învățământ. De asemenea, compania a acoperit cheltuielile de modernizare de aproape 140.000 de RON.

Așadar, vineri, 19 iulie, aproape 40 de voluntari ai Starbucks au mers în comuna Maia, unde au participat la lucrările de renovare a școlii care găzduiește în jur de 200 de elevi.

Școală modernizată de Starbucks și World Vision. 138.637,81 de RON

Lanțul de cafenele a donat proiectului suma de 138.637,81 de RON. Astfel, s-au acoperit cheltuielile de reabilitare.

Proiectul se desfășoară în colaborare cu organizația World Vision.

Școală modernizată de Starbucks și World Vision. 200 de elevi vor avea clase moderne

“Sprijinul financiar pentru renovarea școlii din Maia înseamnă că cei aproape 200 de elevi vor putea învăța, din toamnă, în clase moderne, cu parchet și mobilier nou și se vor putea bucura de laboratoare dotate cu calculatoare. Pentru a susține activitatea World Vision în comună, voluntarii noștri au făcut practic o zi de muncă pe șantierul școlii, unde în prima parte a zilei, au pus parchet, au zugrăvit exteriorul și au montat mobilier nou, iar după prânz, au ajutat la curățenia finală”, a declarat Maria Feer, Marketing Specialist Starbucks România.

Școală modernizată de Starbucks și World Vision. Solidaritate în comunitate

Starbucks România s-a implicat, în ultimii ani, în numeroase proiecte sociale, promovând ideea de solidaritatea în comunitate și încurajând voluntariatul, mai ales în rândul tinerilor.

“Iubitorii de cafea bună, clienții noștri, sunt oameni care cred în aceleași valori pe care le promovăm noi. Starbucks este despre o cultură a empatiei și solidarității, despre incluziune și curaj, despre transparență, respect și demnitate. Toate proiectele în care ne implicăm sunt subsecvente acestor valori și credințe”, a mai spus Maria Feer.

Ce spun reprezentanții World Vision România?

„În numele copiilor din Maia, le mulțumim prietenilor de la Starbucks pentru că au ales să sprijine această comunitate. Noi, ca organizație neguvernamentală, nu putem obține rezultatele pe care ni le dorim fără partenerii noștri corporate. Atunci când ne unim forțele, reușim să facem lucruri minunate pentru copiii care au atât de mare nevoie de noi. Ne bucurăm așadar, că există branduri precum Starbucks, branduri responsabile, alături de care putem ajuta cât mai mulți copii să aibă acces la o educație de calitate și o șansă în plus la un viitor, așa cum și-l doresc”, a declarat Mihaela Nabăr, director executiv World Vision România.

Citește și Investiție de 1,9 milioane dolari la rafinăria Vega Ploiești. Anunțul companiei

 

 

 

 

Citiți și despre:

O părere la “Starbucks și World Vision au modernizat o școală din județul Ialomița

  1. Pingback: Asociatia Marilor Retele Comerciale din Romania | Jurnalul de Afaceri

Comentariile nu sunt permise.