Slide

Stiri: Companii

Se deschide primul magazin dedicat glo™ – un produs care încălzește tutunul

22.12.2017

British American Tobacco (BAT) a deschis primul magazin glo™ din România și al cincilea din lume în cadrul Băneasa Shopping City din București. glo™ este cel mai nou și mai inovator produs de încălzire a tutunului destinat fumătorilor adulți, lansat de BAT pe piața din România la începutul lunii decembrie.

În magazinul dedicat, consumatorii adulți pot afla toate informațiile referitoare la glo™, un produs care încălzește tutunul, în loc să îl ardă și pot testa noul dispozitiv împreună cu gama largă de accesorii. British American Tobacco, cea mai mare companie de tutun și produse de nouă generație din lume, a mai deschis magazine dedicate glo™ în Japonia și Coreea de Sud.

“Magazinul glo™ din Băneasa ne oferă ocazia de a le prezenta consumatorilor noștri adulți felul în care simplitatea și inovația se regăsesc în toate caracteristicile produsului și de a le răspunde întrebărilor privind cel mai nou produs de pe piață cu potențial de risc redus”, a declarat Asli Ertonguc, Director de Marketing al Ariei Europa Centrală și de Sud în cadrul British American Tobacco.

Magazinul ocupă o suprafață de circa 100 mp, iar designul a fost realizat de Arhitectul Mario Kuibuș și biroul de arhitectură RE-ACT NOW și respectă valorile și atributele produsului, centrate în jurul simplității și înaltei tehnologii: un singur aparat, un singur buton și o baterie încorporată care, încărcată complet, este suficientă pentru consumul a până la 30 de Neostiks™.