Secom a deschis ieri două noi magazine de prezentare și vânzare, în București și în Ploiești, compania ajunând astfel la patru puncte de retail proprii și continuă planul de dezvoltare demarat în primăvara anului trecut.
Deschiderea a două magazine noi întărește promisiunea companiei Secom de a fi cât mai aproape de cei care sunt preocupați de sănătate și de a oferi produse și servicii de calitate.
“Iată că acum, în prima lună din 2014, la nici un an de la deschiderea primelor magazine Secom, suntem cu un pas mai aproape de a asigura prezența noastră în proximitatea clienților din toate sectoarele din București, dar și a celor din țară. Ne îndreptăm cu rapiditate către îndeplinirea obiectivului de a avea o rețea de magazine de prezentare și vânzare extinsă la nivelul întregii țări și ne propunem să oferim în continuare, prin toate punctele de activitate, aceleași produse și servicii de calitate excepțională, așa cum am făcut și până acum”, a declarat Andrei Costea, Managing Partner Secom.
Magazinele nou deschise păstrează conceptul Secom, ce asociază consultanța naturopată în alegerea produselor potrivite, oferită pe loc, cu oportunitatea participării la evenimente de informare și educare pentru sănătate.
În magazinele Secom sunt disponibile produse importate în România în exclusivitate de către companie de la 9 branduri internaționale: Nature’s Way®, Boericke & Tafel®, Solaray®, KAL®, ChildLife® Essentials, Jarrow Formulas®, China-Japan Feida Union®, Essiac® Int’l Canada și Mushroom Wisdom®.
Compania este specializată în importul, promovarea și comercializarea de produse naturale pentru sănătate.