Slide

Stiri: Construcții

Showroom virtual HELIOS

HELIOS a lansat primul showroom virtual de ferestre și uși din Transilvania

10.11.2020

Showroom virtual HELIOS. În showroomul virtual lansat de HELIOS este disponibilă o gamă extrem de variată de produse din PVC și aluminiu, pentru toate categoriile de buget. HELIOS este marca sub care BDM Grup Invest produce și comercializează ferestre și uși termopane de PVC și aluminiu, încă din anul 2004.

Mai exact, HELIOS înseamnă 400 de ferestre realizate pe zi, 15 ani de activitate și experiență în domeniu, aproape 20.000 de metri pătrați ca suprafață de producție, 200 de angajați și peste 500 de colaboratori în opt țări.

Showroom virtual HELIOS.  Portofoliu de produse

Pentru a rămâne în topul preferințelor, compania și-a adaptat portofoliul de produse, astfel încât să răspundă nevoilor și cerințelor clienților, atât în ceea ce privește tehnologia folosită, designul, materialele, dar și costul de producție. La ora actuală, activitatea de producție este complet automatizată și se desfășoară într-o locație dotată cu utilaje de ultimă generație.

Showroom virtual HELIOS

Liniile de producție ultramoderne, atenția sporită acordată calității produselor și serviciilor oferite, înalta calificare a personalului, precum și parteneriatele și colaborările cu cei mai buni furnizori de pe piață – Profine, Cortizo, Saint Gobain, Guardian, Roto și Winkhaus – sunt numai câteva dintre aspectele care caracterizează activitatea companiei.

„De-a lungul timpului, ferestrele HELIOS au devenit un brand renumit, o marcă ce a generat succes atât pe piața locală, cât și pe cea europeană. În prezent, HELIOS exportă produse de PVC și aluminiu în țări precum Franța, Italia, Elveția, Belgia, Germania și Austria”, ne-a declarat Bogdan Stauder, Director General HELIOS.

Bogdan Stauder_DirectorGeneral Helios

Showroom virtual HELIOS. Platforma online

Compania a lansat primul showroom virtual de ferestre, uși și culisante din Transilvania. Clienții și partenerii companiei vor avea de acum la dispoziție un portofoliu extins de produse din aluminiu și PVC, disponibile pe o platformă online extrem de bine dezvoltată. În situația economică actuală, HELIOS pune la dispoziția clienților și partenerilor posibilitatea de a alege produsele de care au nevoie de pe o platformă online.

Pentru a facilita procesul de alegere al celui mai potrivit produs, reprezentanții de vânzări ai companiei sunt gata să ofere consiliere și recomandări în funcție de nevoile funcționale și estetice ale clientului. Astfel, fiecare client care accesează platforma online este ghidat într-un tur virtual, care îi permite să selecteze produsul de care are nevoie, în cel mai scurt timp posibil.

Showroom virtual HELIOS

„Vânzarea de tâmplărie este o vânzare consultativă, clienții nu vor achiziționa acest tip de bunuri online, ca și alte bunuri de larg consum. Orice casă are caracteristicile ei și evident niște nevoi de izolație termică și fonică sau diferite grade de securitate; în plus, orice client are propriile alegeri estetice. De aceea am oferit posibilitatea de a vizualiza produsele noastre simultan cu discuția cu consilierul de vânzări HELIOS”, menționează Bogdan Stauder.

Showroom virtual HELIOS. Consiliere de specialitate

Showroom-ul virtual HELIOS vine în întâmpinarea clienților care își doresc să beneficieze de consiliere de specialitate, într-un mod sigur și accesibil, la distanță, din confortul propriei locuințe. Astfel, magazinul virtual pune la dispoziția clienților produse realizate din materiale selecționate cu grijă, realizate folosind tehnologie de ultimă generație, fiecare dintre produse beneficiind de minimum cinci ani garanție.

Showroom virtual HELIOS

„Pentru a eficientiza întregul proces de căutare al produsului ideal și de achiziționare, HELIOS a conceput un sistem de vânzare folosind un formular pus la dispoziție pe site-ul ferestreHELIOS.ro în secțiunea showroom virtual. Clientul poate alege ziua și ora la care dorește să fie contactat de către un reprezentant de vânzări, urmând să acceseze în ziua stabilită linkul showroomului virtual, simultan cu conversația telefonică sau apelul video stabilit cu reprezentantul HELIOS”, explică Directorul General.

Citeşte şi Program mall-uri noiembrie 2020. Decizia luată de cele 20 de centre comerciale deţinute de NEPI Rockcastle