Noul serviciu Simplify oferă antreprenorilor o soluție bazată pe integrarea tehnologiei și a fluxurilor operaționale, pentru a simplifica procesele interne ale unui magazin online. În ciuda contextului global, anul 2020 a adus rezultate foarte bune pentru KLG EUROPE, compania înregistrând o creștere de aproape 10%, ajungând la o cifră de afaceri de 46 de milioane de euro. Ultimii ani, și mai ales 2020, au reprezentat așadar oportunități majore pentru KLG EUROPE, oportunități de care compania a beneficiat din plin.
La începutul anului trecut, cu toate că dinamica companiei nu a fost una din cele mai bune, KLG EUROPE și-a continuat misiunea de dezvoltare a soluției de integrare a serviciilor de supply chain, pentru a oferi clienților un acces mai facil la informații, soluție care este pe cât de eficientă, pe atât de ușor de accesat.
De asemenea, o altă direcție vizată de companie este aceea de a crea un mediu de lucru de încredere, responsabil, distractiv și inovator, un loc care să permită fiecărui membru al echipei să devină mai bun, mai creativ și mai responsabil.
KLG EUROPE și-a stabilit 5 direcții de dezvoltare, pentru care au fost create grupuri interdepartamentale de lucru. Aceste direcții vizează integrarea tuturor serviciilor, creșterea volumelor prin implementarea unor noi idei și prin adaptarea la noi piețe țintă, digitalizarea business-ului și a tuturor proceselor interne, transformarea locului de muncă într-o a doua casă pentru angajații companiei și, nu în ultimul rând, inovare continuă – noi servicii, procese, rezultate.
Gama de servicii oferite de KLG EUROPE
În prezent, gama de servicii oferite de KLG EUROPE cuprinde distribuție națională în 24 de ore, transport rutier internațional, transport maritim, transport aerian, logistică și servicii cu valoare adăugată și E-fulfillment prin serviciul Simplify. În acest moment, KLG EUROPE deține trei hub-uri cu o capacitate de depozitare de 66.000 m² (București – 57.000 m², Cluj – 5.200 m², Timișoara – 3.800 m²) și 6 cross dock-uri (Sibiu, Brașov, Bacău, Brăila, Constanța, Craiova).
Din 2018 până în prezent, KLG a deschis un nou hub la Brăila, cu scopul de a acoperi zona Moldovei, și vizează deschiderea unui nou hub la Iași, datorită volumelor ridicate din acea zonă.
În prezent, KLG are peste 20 de parteneri în toată Europa care asigură rute zilnice sau minim săptămânale în toate colțurile Europei
KLG este membră a celor mai importante rețele de transport internațional, 24plus și Astre, fapt care îi permite să respecte promisiunile făcute clienților de livrare a mărfurilor în timp util, oferindu-le soluții personalizate.
Rețeaua de transport internațional în regim de grupaj acoperă 14 țări din Europa – Marea Britanie, Spania, Belgia, Olanda, Germania, Italia, Polonia, Slovacia, Ungaria, Bulgaria, Turcia, Grecia, Replublica Moldova și Cehia.
Cel mai nou lansat serviciu de e-fulfillment – Simplify
Simplify este noul ecosistem inovator de business centrat pe e-commerce lansat de KLG EUROPE, care oferă întreaga gamă de servicii pentru magazinele online, de la transport inbound, la logistica magazinelor online – recepția produselor, depozitare, ambalare și etichetare, servicii cu valoare adăugată, pregătirea comenzilor etc. Simplify oferă, de asemenea, acces la portalul web unde clientul își poate vedea întreaga activitate, comenzile de transport, cât și de logistică, integrare ERP pentru automatizarea proceselor, analize, logistica retururilor, gestionarea documentelor etc.
Astfel, Simplify oferă antreprenorilor o soluție bazată pe integrarea tehnologiei și a fluxurilor operaționale, pentru a simplifica procesele interne ale unui magazin online.
Noul serviciu Simplify le oferă clienților și informații detaliate despre livrarea finală către consumator, last mile, prin intermediul Innoship – o platformă care optimizează interacțiunile dintre retaileri și curieri
Innoship eficientizează costurile aferente serviciilor de curierat și crește performanța de livrare printr-o alocare dinamică a comenzilor către curieri.
„Prin Innoship, fiecare client poate avea acces direct la informații complete despre livrările efectuate prin serviciile de curierat, dar și la rapoarte în timp real. Mai mult decât atât, clienții magazinelor online au nevoie ca returul comenzilor să fie la fel de ușor precum a fost și comanda inițială, așa că platforma îmbunătățește și managementul comenzilor de retur. Viziunea noastră este să creăm acest ecosistem alături de parteneri care să livreze serviciile descrise mai sus și pentru care să garantăm în fața clienților noștri”, ne-a declarat Cosmin Căpățâneanu, Director Comercial Simplify în cadrul KLG Europe.
Care sunt avantajele oferite de Simplify?
Pe lângă faptul că acest serviciu asigură transparență, optimizare operațională, costuri mai mici și oportunități de dezvoltare pentru magazinele online, clienții Simplify beneficiază și de eficiența rețelei de transport KLG Europe: rutier, național și internațional, aerian, maritim sau feroviar.
De asemenea, în funcție de stocurile și volumele zilnice, fiecare business primește propriul spațiu în depozitele ultra-moderne din cadrul KLG.
Parteneriatul de servicii de e-fulfillment aduce 2 mari beneficii utilizatorilor, legate de modul în care se compune costul, respectiv dintr-un cost fix care se transformă într-un cost 100% variabil, în funcție de spațiul necesar depozitării produselor și de numărul comenzilor online. Mai mult de atât, un serviciu serios de e-fulfillment îți asigură și o volatilitate a volumelor din stoc și a numărului zilnic de comenzi.
Serviciul de e-fulfillment aduce 2 beneficii majore legate de costuri și calitatea serviciilor
Totodată, acest serviciu garantează calitatea serviciului – performanța de livrare în timpul promis, performanța de a livra clientului exact ce a comandat sau chiar îmbunătățirea timpului de livrare.
În acest moment, Simplify oferă asistență în lanțul de aprovizionare (de la furnizori, de oriunde din lume, folosind serviciile de transport aerian, maritim, rutier), dar și pentru depozitare, pregătirea comenzilor, retururi.
„Folosim o modalitate de depozitare modernă, adaptată la nevoile fluxurilor magazinelor online. Fluxurile logistice se desfășoară exclusiv paperless – deciziile de așezare a mărfurilor la raft și ruta de picking, drumul pe care îl parcurgem printre rafturi ca să ridicăm de la raft produsele comandate, deciziile privind curierul care va face livrarea sunt luate exclusiv de ecosistemul software, factorul uman intervenind doar în configurarea sistemelor. De asemenea, preluăm și fluxul de retur pentru comenzi, o activitate critică și extrem de importantă pentru magazinele online”, precizează dl. Căpățâneanu.
Alte facilități puse la dispoziție de Simplify
Serviciul de e-fulfillment pus la dispoziție de KLG oferă asistență și pentru procesul de livrare prin curieri, conectând extrem de ușor magazinele cu serviciile de curierat sau preluând direct serviciul de livrare la clientul final; totodată, se asigură de optimizarea livrărilor prin curieri în funcție de preț și performanța de livrare a fiecărui curier, dar și în funcție de ce își dorește clientul: cost mic, calitate sau un balans între cele două.
Totodată, Simplify permite accesarea mai multor canale de vânzare, conectând magazinul online cu marketplace-urile existente din România, facilitând astfel accesul la mai multe canale de vânzare și, implicit, la creșterea cifrei de afaceri.
Simplify permite accesarea mai multor canale de vânzare, conectând magazinul online cu marketplace-urile existente din România, prin parteneriatul cu easySales
În continuare, Simplify vizează oferirea de beneficii suplimentare pentru utilizatori – servicii de finanțare pentru magazinele online; servicii de training: atât programe specifice pieței online, cât și programe de dezvoltare pentru managerii magazinelor online; servicii de Customer Service/Call Center, servicii de marketing online; servicii de web design; servicii de consultanță.
„Având în vedere că putem gestiona întregul lanț, de la momentul comenzii online sau al achiziției, până la livrarea către consumatorul final, putem prelua și efortul de a răspunde întrebărilor clienților care comandă online, astfel încât să eliberăm magazinele online și implicit să oferim un serviciu mai bun și mai rapid decât acum, având în vedere că avem un acces facil la informațiile despre comenzi”, afirmă Directorul Comercial.
Cele mai recente investiții ale KLG EUROPE
La fel ca în fiecare an, anul acesta compania a ales să investească în dezvoltarea profesională a oamenilor și a abilităților personale, aceasta fiind cea mai importantă resursă a oricărei companii. Compania continuă să investească timp și efort în transformarea locului de muncă într-o a doua casă, dar realizează investiții importante și în sectorul IT, în noi sisteme de operare și aplicații (în valoare de peste 500.000 EURO).
O altă investiție majoră a fost realizată în lansarea serviciului Simplify, investiție care se va ridica în următoarele 12 luni la 1,5 milioane de EURO, iar în următorii 5 ani aceasta va crește la aproximativ 5 milioane de EURO, bani exclusiv alocați din fonduri proprii KLG, pentru Simplify.
O investiție majoră a KLG a fost realizată în lansarea serviciului Simplify, care va crește în următorii 5 ani la aproximativ 5 milioane de euro
Indiferent de ceea ce se întâmplă la nivel global, compania va continua să se dezvolte și să ofere aceeași calitate a serviciilor, pentru a-și menține trendul ascendent, continuând cu dezvoltarea unor noi produse în fiecare an. Pentru 2021, compania se pregătește de o nouă lansare, având însă în permanență în prim plan respectarea misiunii, viziunii și strategiei stabilite.
„Am ales să ne menținem în continuare echipa unită, să investim în digitalizare, în dezvoltarea profesională și personală a colegilor noștri, dar și în crearea unor noi servicii. O lecție extraordinară pe care am învățat-o a fost și este că, pentru a putea merge mai departe împreună, trebuie să învățăm să comunicăm mai mult. Acum, explorăm multe canale de comunicare pentru a ne facilita munca, dar și pentru a menține același nivel de colegialitate care ne era foarte familiar. Deci, aceasta a devenit principala noastră prioritate”, a declarat, în încheiere, Cosmin Căpățâneanu, Director Comercial Simplify în cadrul KLG Europe.
Citește și https://jurnaluldeafaceri.ro/klg-europe-logistics-100-de-ani-de-activitate-pe-piata-logisticii/
Share the post "Simplify, noul ecosistem inovator de business centrat pe e-commerce lansat de KLG EUROPE"