Sonia Năstase, speakerul evenimentului Meet the WOMAN! din 24 februarie

10.02.2015

Speakerul evenimentului Meet the WOMAN!, organizat de Femei în Afaceri, în București, marţi, 24 februarie 2015, va fi Sonia Năstase, Country Manager Nestlé Nespresso România. Conferinţa va avea loc începând cu ora 19:00, la Capital Plaza Hotel, iar tema evenimentului va fi „Schimbarea în carieră: provocări şi oportunităţi”.

„Schimbarea locului de muncă sau a carierei este un eveniment de care aproape toţi dintre noi ne lovim la un moment dat şi care trebuie gestionat cu grijă. Am invitat-o pe Sonia Năstase să ne împărtăşească din propria ei experienţă, să ne spună care au fost provocările ei şi cum putem să le gestionăm”, a declarat Alice Botnarenco, fondatoare şi preşedinte Femei în Afaceri.

Meet the WOMAN! este un eveniment de business networking ce are loc lunar şi se adresează atât antreprenoarelor, cât şi femeilor care lucrează în companii şi sunt specialiste într-un domeniu de activitate.

Sonia Năstase deţine în prezent funcţia de Country Manager – divizia  Nespresso România (parte din Nestlé România). Din anul2 009 până în octombrie 2014, ea a ocupat funcţia de director general al hotelului Howard Johnson Grand Plaza Bucureşti, fiind responsabilă de conducerea operaţiunilor şi de dezvoltarea strategiilor de business ale hotelului.

Speakerul Meet the WOMAN! şi-a început cariera în cadrul World Trade Center Bucureşti în 1996, în organizarea de evenimente şi târguri internaţionale, continuând apoi pe partea de vânzări şi marketing în cadrul Athenee Palace Hilton Bucureşti şi apoi la Howard Johnson Grand Plaza, de la deschiderea hotelului până în 2006, când a făcut trecerea la zona de consultanţă în calitate de Senior Associate la Trend Hospitality.

Având peste 15 ani de experienţă în industria ospitalităţii, Sonia Năstase a acumulat o experienţă vastă atât în zona operaţională, cât şi în cea de consultanţă, fiind implicată în creşterea prezenţei brandurilor Wyndham Hotel Group în România (Ramada, DaysInn) în cadrul companiei de consultanţă Trend Hospitality.

Accesul la eveniment

Taxa de participare este de 90 de lei (nu se percepe TVA / coffee break inclus).

Accesul la eveniment se face doar cu rezervare şi confirmarea înscrierii. Membrele Femei în Afaceri au prioritate şi beneficiază de 25% discount din costul taxei de participare.

Taxa de participare pentru membre este de 67,5 de lei (nu se percepe TVA / coffee break inclus).

Înscrierile se fac la: alina.popa@femei-in-afaceri.ro, iar detalii suplimentare se obţin la: 0762 677 111.

Desfăşurătorul evenimentului

18:30 – Înregistrarea participantelor & coffee
19:00 – Începutul evenimentului
19:15 – Prezentarea fiecărei participante şi a businessului/jobului pe care îl are
20:00 – Prezentarea unei afaceri
20:10 – Susţinerea temei de către speakerul evenimentului
20:20 – Q&A
20:40 – Tombolă cu premii oferite de parteneri
20:45 – Business Networking

Citiți mai multe despre eveniment, pe site-ul oficial.

Partenerii evenimentului Meet the WOMAN! Sunt Capital Plaza Hotel • World Class • OPTIblu • Nomenius • Level Tour • A_BEST • EnRose • Fundaţia Calea Victoriei • Personal Strengths Publishing • Active Center • Eden Spa • Editura Litera

Citiți și despre: