Stiri: Retail

Sos de usturoi KFC Auchan

Sosul de usturoi KFC se regăsește și în magazinele Auchan

23.05.2019

Sos de usturoi KFC Auchan. KFC România anunţă un nou parteneriat pe piaţa de retail.Fanii sosului cu usturoi găsesc acum produsul și în magazinele Auchan. Încă din trimestrul al treilea al anului trecut, KFC a luat decizia de a introduce binecunoscutul sos cu usturoi pe piața de retail. Strategia companiei a avut în vedere expunerea produsului către publicul larg, prin realizarea unor colaborări pe termen lung cu marii jucători din retail, la nivel național.

Sos de usturoi KFC Auchan. Un partener cu o acoperire mare

KFC România continuă, prin urmare, să dezvolte noi parteneriate. Compania anunță intrarea sosului cu usturoi în rețeaua de magazine Auchan Retail România. Cu o acoperire la nivel naţional în 18 judeţe, dintre care 33 de hipermarketuri şi peste 20 de magazine de proximitate, lanţul Auchan reprezintă pentru brandul KFC un partener cu o acoperire mare, cu expertiză și experiență pe piața din România. Astfel, clienții Auchan vor putea găsi pe rafturile din magazine sosul cu usturoi, marca KFC.

Sos de usturoi KFC Auchan. Parteneriate durabile

„Ne bucurăm că lucrurile se află pe o linie ascendentă, unde, în mai puţin de şase luni, am reuşit să legăm parteneriate durabile alături de jucători importanţi din piaţa de retail. Sosul cu usturoi KFC devine din ce în ce mai popular, de la o zi la alta, printr-o prezență constantă pe rafturile magazinelor din toată ţara. Ne face plăcere să anunțăm cel de-al patrulea colaborator, Auchan Retail, care, prin experienţa sa acumulată în cei 55 de ani de existenţă, reuşeşte să ofere servicii și produse premium clienţilor şi, totodată, partenerilor”, a spus Monica Eftimie, Chief Marketing Officer, Sphera Franchise Group.

Sos de usturoi KFC Auchan. Popularitatea produsului

Produsul este disponibil în recipiente de 325 gr. Acesta este uşor de recunoscut datorită etichetei personalizate cu imaginea faimosului Colonel Sanders şi menţiunea „produs original KFC”.

Popularitatea produsului reiese din rezultatele record înregistrate. Peste 9 milioane de unităţi sunt vândute anual, exclusiv pentru fanii KFC din țara noastră.

Citește și Fermele Crevedia, investiție de 6 milioane de euro în România