Speakeri DigiCon 2023. Evenimentul se va desfășura pe 20 octombrie, la Sala Luceafărul, în inima Bucureștiului. Printre cele mai importante companii care vor avea speakeri la acest eveniment sunt Google, TikTok, Adobe, Pepsi, Marketiu, Eskimi sau Puratos, ai căror reprezentanți vor împărtăși ultimele trenduri și insight-uri referitoare la impactul tehnologiei asupra strategiilor de promovare pentru anul viitor.
Inteligența Artificială
Conform studiului Influencer Marketing Hub, 61% din marketeri au folosit deja Inteligența Artificială în activitatea lor de zi cu zi, iar 44% au folosit AI în producția de conținut.
Având o adopție atât de rapidă înregistrată în 2023, este de așteptat ca tot mai multe companii să testeze capabilitățile aplicațiilor precum Chat GPT în viitorul apropiat. Acesta este şi motivul pentru care strategiile de digital marketing trebuie permanent adaptate conform celor mai noi tehnologii și trenduri din piață, astfel încât să rămână eficiente atât din punctul de vedere al rezultatelor obținute, cât și al costurilor – ambele fiind de o importanță critică pentru directorii de marketing.
Peste 250 de directori de marketing, manageri și antreprenori
Ediția din acest an a DigiCon se anunță a fi cea mai mare de până acum, organizatorii așteaptând peste 250 de directori de marketing, manageri și antreprenori pasionați de trenduri, inovații și tehnologii disruptive. Accesul este gratuit, costurile de participare fiind acoperite în întregime de organizatori și parteneri.
Speakeri DigiCon 2023. Inteligența Artificială și tehnologia modernă
Inteligența Artificială și tehnologia modernă nu vor fi unicele subiecte ale DigiCon 2023 – agenda este deja anunțată, iar ziua va începe cu Stelian Crișan, Senior Product Manager la Adobe România, ce ne va purta printr-un User Journey ideal – însemnând toată experiența pe care o persoană o are atunci când interacționează cu un produs digital, precum un website sau o aplicație. Ziua va continua cu Andrei Tiu, CEO al agenției de marketing Marketiu, organizatori ai DigiCon – el ne va introduce în zona de Consumer Trends, pentru ca mai apoi Andreea Ciocănescu, Marketing Manager la Puratos România, să ne arate cum putem folosi AI mai departe de crearea de conținut, pentru a înregistra și analiza în timp real date despre consumatori.
Despre AI va vorbi și Florin Pravai, Head of Partnerships la Google România, ce ne va purta prin schimbările “impuse” de Inteligența Artificială în algoritmul Google și în produsele pe care le oferă utilizatorilor – iar organizatorii promit că este un moment de neratat pentru Content Marketers. Mai mult decât atât, se va discuta despre principiile etice și aplicarea acestora în folosirea inteligenței artificiale, cât și despre ultimele dezvoltări la care Google lucrează și care vor fi aduse pe piață în perioada următoare.
Paid Media și Celebrity & Influencer trends
Partea a doua a zilei va fi concentrată pe Paid Media, dar și pe Celebrity & Influencer trends, grație Eskimi și Romanian Artists Agency, în timp ce spre finalul conferinței participanții se vor delecta cu insights și trenduri din TikTok Advertising, oferite de Roxana Alecu, Client Services Manager al TikTok România, dar și cu o doză serioasă de Growth Hacking tips oferită de Ștefan Gergely, Head of Growth la Veridion.
Ziua se va încheia cu anunțarea câștigătorilor la concursurile organizate de sponsorii conferinței, urmat de un after party în locație.
Citește și DigiCon are loc pe 20 octombrie. Ce teme se vor aborda?