Prima vopsea lavabilă românească, SPOR, machează 15 ani de existenţă printr-o campanie de anvergură pentru consumatorii finali. În anul 1999, Policolor, producătorul român cu cea mai mare tradiție în industria de profil de la noi, a intrat pe piața vopselelor lavabile cu un produs al cărui nume și slogan au cucerit românii și au intrat rapid în vocabularul urban:”Vopsești ușor, vopsești cu SPOR”.
„3,2 milioane de camere vopsite cu lavabilă, 4,5 milioane de uși vopsite cu email, jumătate de milion de seturi de mobilier de grădină lăcuit, sunt doar câteva cifre din bilanțul unui brand care a scris istorie pe piața vopselelor din România: SPOR”, au afirmat reprezentanţii companiei, într-un comunicat de presă.
Astfel, de 15 ani, SPOR intră constant în casele românilor pentru că inspiră încredere și oferă cel mai bun raport calitate-preț.
”SPOR a fost încă de la lansare un produs de top, de aceea putem spune că planurile pe termen mediu și lung ale Policolor Arhitectural sunt legate în mod natural de strategia pentru SPOR. Ne propunem să devenim furnizorul preferat al românilor în materie de vopsele decorative”, a declarat Florin Stoleriu, Director Business Unit Policolor Arhitectural.
În cei 15 ani de la lansare, brandul SPOR s-a dezvoltat, s-a adaptat rapid cerințelor pieței sau a fost un pionier al inovației, venind în întâmpinarea nevoilor consumatorilor.
”Încredere, utilizare facilă și cea mai bună lavabilitate din categorie sunt atributele cu care românii au asociat brandul, atribute care continuă să fie la fel de puternice și astăzi”, a spus Alexandra Rusu, Director Marketing Policolor Arhitectural.
În anul 2000 a fost creat SPOR email, produs cu care s-au vopsit până acum peste 4,5 milioane de uși.
În acest an, la aniversarea a 15 ani de ”viață”, SPOR continuă seria inovațiilor și surprizelor pentru consumatori.
”Aniversarea celor 15 ani a venit cu un ambalaj nou care inspiră vitalitate și energie și cu o promoție pe măsură. În această perioadă, consumatorul final va găsi la raft în ambalajul aniversar de SPOR 15 litri, cu 15% mai multă vopsea, cadou. Surpriza aniversară include și un nou produs, SPORAqua, un email pe bază de apă, care va fi, spunem noi, de mare folos consumatorilor”, a explicat Alexandra Rusu, Director Marketing Policolor Arhitectural.