Centrul comercial Ploieşti Shopping City îşi completează portofoliul cu o nouă cafenea care aparține lanţului Starbucks. Mall-ul aduce astfel un plus de valoare şi diversificare experienţei pe care le-o oferă clienţilor şi îşi consolidează poziţia ca principala destinaţie de shopping din regiune.
Cafeneaua Starbucks deține o suprafaţă de 135 de metri pătrați şi se remarcă printr-un design natural, care pune accentul pe simplitate şi eleganță. Cu această nouă cafenea, numărul total al cafenelelor Starbucks din țara noastră ajunge la 31: 16 în Capitală, trei în Timişoara, câte două în Constanţa, Cluj-Napoca, Craiova, Iaşi, Ploieşti şi câte una în Braşov şi Oradea.
Obiectivul Starbucks pe plan local este ca până în anul 2020 să îşi dubleze numărul de cafenele din România, mizând pe apetitul pentru socializare al românilor, cafea personalizată şi servicii de calitate.
„Suntem încântați să adăugăm în portofoliul Ploieşti Shopping City cafeneaua Starbucks, unul dintre cele mai cunoscute lanţuri din lume, reuşind astfel să ne continuăm misiunea de a le oferi clienţilor noştri servicii adaptate constant nevoilor lor. Suntem siguri că toţi cei care ne vor vizită se vor bucura de oferta noastră îmbogăţită pe segmentul de food court şi vor alege să îşi completeze fiecare sesiune de cumpărături cu un binemeritat moment de relaxare alături de familie şi prieteni”, a declarat Marina Trifina, Marketing Manager Ploieşti Shopping City.
În noua cafenea Starbucks, clienţii se vor răsfăța cu băuturi pe bază de espresso şi vor putea petrece timpul într-un loc confortabil şi prietenos, ideal atât pentru ieşiri cu prietenii, cât şi pentru momente de relaxare în familie.