Slide

Stiri: Retail

Strategia de business Penny 2021.

Strategia de business Penny 2021: Anunţul făcut de companie

31.05.2021

Strategia de business Penny 2021. Compania are în plan să extindă parteneriatele cu măcelăriile din regiuni pentru a oferi produse româneşti cu un puternic specific local. Retailerul vizează ca numărul magazinelor din reţea care au măcelării să crească de la 135, în prezent, la 375, până în 2029. În prezent, compania colaborează cu 15 parteneri regionali care şi-au deschis măcelării în reţeaua sa.

Parteneriatele Penny România cu măcelăriile au debutat în 2013.

Strategia de business Penny 2021. Oferta de carne

Pe parcursul ultimilor ani, discounterul şi-a extins şi oferta de carne din magazine, carnea proaspătă fiind în prezent 100% românească.

Compania va începe să testeze şi specialităţi în zona Bucureşti-Ilfov împreună cu partenerul Domidene.

„Clienţii noştri apreciază carnea gustoasă, de calitate, provenită din surse verificate. Ştim că măcelăriile au tradiţie uneori îndelungată, propriile reţete, expertiză şi se bucură de încrederea consumatorilor. De aceea, le aducem mai aproape de clienţi şi le oferim varietate. Vedem aceste parteneriate ca pe o colaborare între cunoscători”, spune Daniel Gross, CEO PENNY România.

283 de magazine

PENNY este conceptul grupului german REWE şi unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piaţa locală în anul 2005. Întreaga reţea este deservită de trei centre logistice situate în localităţile Ştefăneştii de Jos, Turda şi Bacău. În prezent, reţeaua Penny Market în România este alcătuită din 283 de magazine la nivel naţional şi o echipă dedicată formată din peste 5.300 de angajaţi.

Retailerul a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 4,73 miliarde de lei, reprezentând un avans de 19% raportat la 2019, în contextul în care pandemia a generat schimbări în comportamentul consumatorilor români, motivându-i să se îndrepte către produse de calitate la preţuri corecte. Compania a înregistrat un profit net de 85 milioane de lei în 2020. Acesta este în creştere cu 54% comparativ cu anul anterior.

Citeşte şi Câte magazine noi va deschide Penny România în 2021?