Strauss Coffee va cumpăra marca „Amigo”, pentru 20 milioane de dolari

04.02.2014

Strauss Coffee B.V. a anunțat astăzi că va cumpăra unul din liderii pieței de cafea solubilă din România, ”Amigo”. Astfel, compania a semnat un acord cu Cia Iguacu de Café Soluvel pentru achiziţia mărcii de cafea ”Amigo”, vândută în principal în România.

Strauss Coffee va plăti 20 milioane dolari pentru achiziţia mărcilor, a domeniilor şi a drepturilor exclusive de a folosi formula ”Amigo” în România şi Bulgaria, compania devenind proprietarul unic al brand-ului în aceste două ţări.

”Achiziția accentuează și mai tare poziția competitivă a Strauss Coffee pe piața de cafea din România, dar și în alte piețe din Europa Centrala și de Est. Strauss Coffee, prin Strauss România, intenționează să continue să dezvolte marca Amigo în regiune.”, a declarat Tomer Harpaz, manager interimar al Strauss Coffee.

Brandul ”Amigo” este prezent pe piața locală din anul 1982, acesta fiind evaluat la o cifră netă de afaceri de aproximativ 12,5 millioane dolari, în 2012. În volum, cota de piața a mărcii este estimată la circa 1,8%.

Cele două companii așteaptă validarea tranzacţiei de către Consiliului Concurenţei.

Strauss Coffee BV are ca acţionari Grupul Strauss (74,9%) şi TPG Capital (25,1%) și este prezent pe piața locală din anul 1994. Compania este cunoscută mai ales prin marca „Doncafé”, care avea în 2012 o cotă de piața estimată de 22%.

La nivel global, Strauss Coffee are vânzări anuale de peste 1 miliard de dolari, fiind prezent în țări precum Brazilia, Polonia, România, Serbia, Rusia și Ucraina.

Compania deține 14 unități de producție și peste 6.000 de angajați, în întreaga lume.

Citiți și despre:

  • Strauss Coffee a finalizat achiziţia mărcii de cafea AmigoStrauss Coffee a finalizat achiziţia mărcii de cafea Amigo Marca de cafea Amigo urmează să intre în portofoliul companiei Strauss Coffee, achiziția fiind aprobată de Consiliul Concurenței. Pentru a prelua brandul Amigo, Strauss Coffee a plătit suma de 20 de milioane […]
  • Proprietarul brandului Tymbark va prelua Rio BucuvinaProprietarul brandului Tymbark va prelua Rio Bucuvina Grupul polonez Maspex Wadowice, care deţine pe piaţa românească brandurile Tedi şi Tymbark, va prelua producătorul de apă minerală Rio Bucuvina, de la sirienii Mukhles şi Mahmoud Omar, fraţi ai […]
  • Idei de mesaje de Sărbători pentru mediul de afaceriIdei de mesaje de Sărbători pentru mediul de afaceri Idei de mesaje de Sărbători pentru mediul de afaceri. În perioada Sărbătorilor de Iarnă nu trebuie să vă neglijaţi nici partenerii de business şi nici angajaţii. Trebuie să le transmiteţi şi acestora, aşa cum […]
  • Europharm, preluat de Interbrands Marketing & DistributionEuropharm, preluat de Interbrands Marketing & Distribution Casa de avocatură Țuca Zbârcea & Asociații a acordat asistență juridică cumpărătorului într-una din cele mai semnificative tranzacții încheiate pe piața farma de la începutul anului. Astfel, casa de […]
  • Heineken are un nou director de marketingHeineken are un nou director de marketing Începând cu luna februarie Heineken România are un nou director de marketing, Narcis Horhoianu fiind numit în această funcție. El va fi membru în echipa de management a compania și se va ocupa de strategia de […]