Studiu Brico Depôt: un român își petrece 535 de zile din viață în baie

22.06.2019

Un nou studiu, realizat de Brico Depôt despre obiceiurile și experiențele din baie în România, arată că un român își petrece mai mult de 535 de zile din viață în baie. Sondajul a fost efectuat pe un eșantion de 1.000 de români, cu ocazia lansării gamei de baie GoodHome.

Studiul Brico Depôt

Scopul studiului a fost acela de a evidenția cât de important este acest spațiu pentru locuințe și nivelul nostru de fericire, în ciuda faptului că este adesea una din cele mai aglomerate și mai mici încăperi din casă.

Băile au diferite forme și dimensiuni, fie că este vorba despre un spațiu compact, care trebuie să îndeplinească o multitudine de funcționalități, fie o baie închiriată, pentru care există limite privind posibilitățile de personalizare, sau o baie suplimentară care a fost adăugată ulterior pentru a face față unei familii mai numeroase. Cu atât de multe cerințe și roluri pe care trebuie să le îndeplinească, chiar dacă poate fi dificil, este important să reușim să creăm un spațiu de baie potrivit în casă.

„Deși nu este cea mai mare încăpere din locuință, este clar că ne așteptăm, totuși, ca băile să funcționeze ireproșabil. Studiul nostru arată că 19% dintre noi suntem nemulțumiți de configurațiile băilor noastre. În medie, în România, nu au fost aduse îmbunătățiri acestui spațiu de mai bine de 5 ani. Credem că oricine ar trebui să aibă o locuință de care să fie mândru, iar noua abordare GoodHome pentru proiecte de baie este concepută să simplifice activitatea de renovare a băilor. Ne înțelegem clienții și am lansat o gamă de soluții și produse de baie simple, inovatoare și sustenabile, care rezolvă problemele reale cu care se confruntă aceștia, indiferent cât de mare sau mic este proiectul lor de baie, fiind toate disponibile la prețuri scăzute, foarte avantajoase”, a adăugat Coreen Bain, Trading Director Brico Depôt România.

Amintiri pentru toată viața 

Studiul a arătat, de asemenea, că baia este locul în care trăim multe momente importante în viață, inclusiv conversații intime (11%), vorbe de încurajare în fața oglinzii (24%), meditație (22%). Respondenții și-au amintit, de asemenea, repere prețioase din viața de părinte, cum ar fi prima baie a copilului (24%), locul în care copilul a învățat să facă la oliță (14%) și chiar nașterea (1%).

Luând în calcul cât de multe activități de zi cu zi se petrec în acest spațiu – de la cele de rutină, până la crearea de amintiri pentru toată viața – nu este de mirare că 86% dintre respondenți cred că o baie frumoasă este esențială pentru fericirea resimțită acasă. Pentru 84% dintre respondenți, renovarea băii a însemnat o îmbunătățire evidentă a nivelului general de fericire legat de locuință.

O baie frumoasă ne face mai fericiți

Legătura dintre locuințe și fericire a fost explorată recent în Raportul GoodHome realizat în parteneriat cu Institutul de Cercetare a Fericirii. Raportul a implicat mai mult de 13.000 de oameni din Europa, precum și experți în psihologie și științe sociale, analizând impactul locuințelor asupra nivelului de fericire.

Meik Wiking, CEO la Institutul de Cercetare a Fericirii și autor al celei mai bine vândute cărți The Little Book of Hygge, a comentat: „Raportul GoodHome a arătat că locuințele noastre contează în proporție de până la 15% în ceea ce privește nivelul nostru general de fericire. Acest nou studiu a făcut cercetări amănunțite pentru a demonstra impactul pe care îl are baia asupra modului în care ne simțim în legătură cu locul pe care îl numim acasă. Importanța băii este reconfirmată de «răsplata prin fericire» adusă până și de cele mai mici îmbunătățiri ale acestui spațiu, aproximativ o treime din români afirmând că modernizarea băii lor ar avea un impact mai mare asupra fericirii de acasă decât orice alt proiect de îmbunătățire a locuinței.”

Citește și Sondaj AmCham Romania – Calitatea climatului investițional în România

Citiți și despre:

O părere la “Studiu Brico Depôt: un român își petrece 535 de zile din viață în baie

  1. Pingback: Synevo lansează VERACITY și VERAgene, teste genetice prenatale non-invazive de ultimă generație | Jurnalul de Afaceri

Comentariile nu sunt permise.