Sucursale BCR

Accesul în sucursalele BCR se poate face doar cu programare

15.10.2020

Sucursale BCR. Banca Comercială Română (BCR) a anunţat că va implementa, începând de luni, 19 octombrie, un nou mod de funcționare la nivelul întregii rețele teritoriale. Clienții vor avea acces în sucursale exclusiv în baza unei programări telefonice.

BCR extinde, astfel, proiectul pilot de programări prin telefon, derulat în ultimele luni, în 12 agenții din țară, care s-a dovedit a fi unul de succes.

Sucursale BCR. Un nou mod de funcţionare

Programul a fost conceput pentru a pregăti migrarea către un nou mod de funcționare în rețeaua băncii, care urmărește:

  • creșterea gradului de confort și protecție pentru clienți
  • reducerea timpilor de așteptare
  • îmbunătățirea eficienței operaționale
  • încurajarea utilizării lui George, platforma BCR de digital banking

Extinderea sistemului la nivelul întregii rețele, începând de luni, este una temporară și a fost accelerată de escaladarea, la nivel național, a ratei de cazuri de infectare cu coronavirus, precum și de apropierea sezonului rece, în contextul în care există cazuri în care se formează cozi în fața unităților bancare.

Sucursale BCR. Siguranţa şi sănătatea clienţilor

“Siguranța și sănătatea clienților noștri continuă să fie cele mai importante preocupări pentru noi. În ultimele luni, am accelerat procesele de transformare digitală și am implementat noi modele de lucru, care vin în întâmpinarea clienților cu soluții cât mai practice. Ca urmare a contextului actual și a creșterii numărului de infectări, am decis să extindem imediat, în toată rețeaua BCR, sistemul de acces în agenții doar pe bază de programare.

Este o măsură unică în sistemul bancar din România, dar care s-a dovedit eficientă în alte industrii, așa cum este în medicină, servicii și în multe alte domenii. Această decizie se aliniază strategiei noastre, pe termen lung, de transformare a modelului de business, atât prin digitalizarea serviciilor și a produselor bancare, cât și prin deservirea clienților pe principii de consiliere personalizată.

Încurajăm clienții să apeleze la noul serviciu de programare, deoarece îi va ajuta să efectueze la timp și rapid orice operațiune bancară, iar timpul petrecut la bancă va fi mult mai scurt”, a declarat Dana Dima, Vicepreşedinte Executiv Retail şi Private Banking, Membru al Comitetului Executiv.

Fiecare agenție BCR va beneficia de un număr de telefon dedicat, unde orice client BCR va putea face o programare.

Serviciile prin telefon oferite de BCR

BCR a extins și gama de operațiuni disponibile prin telefon, în Contact Center, serviciu disponibil în fiecare zi, 24 de ore din 24. Astfel, în prezent, telefonic, se pot efectua următoarele operațiuni:

· Verificare cont curent;

· Asistență de specialitate în utilizarea serviciilor de Internet și Mobile Banking;

· Asistență de urgență și suport utilizare pentru carduri;

· Preluare acord livrare carduri noi la domiciliu;

· Plată facturi (în limita unei singure facturi și a unei sume maxime de 300 de lei);

· Informaţii personalizate și generale despre produsele şi serviciile BCR;

· Transferuri bancare prin serviciul Alo24;

· Actualizare de date.

Citeşte şi Care sunt adevăratele efecte ale pandemiei de coronavirus asupra economiei?

 

 

Citiți și despre: