Sunimprof Rottaprint rezultate 2018.

Sunimprof Rottaprint anunță rezultatele înregistrate în 2018!

01.03.2019

Sunimprof Rottaprint a raportat pentru anul 2018 o cifră de afaceri de 98,8 milioane de lei. Nivelul este în creștere cu 9 procente față de anul precedent. Pentru anul în curs, reprezentanții companiei estimează același ritm de creștere.

În 2019, Sunimprof Rottaprint are în plan investiții de peste un milion și jumătate de euro în infrastructură și tehnologie.

Sunimprof Rottaprint este cea mai mare tipografie flexografică producătoare de etichete autoadezive și ambalaje flexibile din țara noastră.

Sunimprof Rottaprint rezultate 2018. Investiții

Principalele investiții din 2018 au constat în achiziția și implementarea unui nou sistem ERP personalizat pentru domeniul tipografic. Este vorba de sistemul în care Sunimprof Rottaprint operează, la ora actuală, și care permite o mai bună organizare a fluxului de producție. Implemenetarea soluției contribuie la creșterea calității serviciilor oferite de companie.

În plus, Sunimprof Rottaprint continuă planul de investiții dezvoltat începând cu 2013. Atunci, compania și-a propus să investească aproximativ 18 milioane de euro în tehnologie și software până în anul 2021.

Sunimprof Rottaprint rezultate 2018. Clienți

Numărul total de clienți ai companiei a crescut în 2018 cu aproximativ 6% față de anul precedent.

Procentul clienților străini a ajuns în 2018 la aproximativ un sfert din totalul portofoliului.

Sunimprof Rottaprint rezultate 2018. Exporturi

Compania a realizat, anul trecut, exporturi în țări precum:

  • Belgia
  • Franța
  • Germania
  • Israel
  • Italia
  • Moldova
  • Olanda
  • Polonia
  • Statele Unite
  • Ungaria
  • Elveția

“În 2019, principalul obiectiv de business este legat de păstrarea și fidelizarea clienților existenți în portofoliul Sunimprof Rottaprint. Pentru noi, clienții sunt parteneri de afaceri și grija noastră primordială este să le furnizăm întotdeauna soluții personalizate potrivite nevoilor acestora. Achiziția de noi clienți nu este un obiectiv principal, însă pentru anul în curs estimăm o creștere de 4-5% a portofoliului de clienți”, a declarat Cristi Nechita-Rotta, director general Sunimprof Rottaprint.

Sunimprof Rottaprint rezultate 2018. Cele mai bine vândute produse

În 2018, cele mai bine vândute produse din oferta Sunimprof Rottaprint au fost etichetele autoadezive. Acestea au pondere de peste 55%. Pe următoarele locuri se află:

  • produsele din folie, precum ambalajele flexibile
  • etichetele wrap around și shrink sleeve.

Citește și Rezultate financiare bune pentru Wienerberger, în 2018

 

 

Citiți și despre: