Suplimentele Good Routine

Secom lansează suplimentele Good Routine

21.10.2020

Suplimentele Good Routine. Secom® a lansat primul brand privat de lifestyle din portofoliu: Good Routine®. Produsele se diferențiază prin asocierile unice de ingrediente care acționează sinergic, formule inovatoare, create după rețeta proprie a companiei, pentru a susține consumatorul modern în eforturile sale de a avea o viață echilibrată și sănătoasă.

Suplimentele Good Routine sunt produse în Spania

Suplimentele sunt produse în Spania, în colaborare cu producători recunoscuți pentru investițiile în Research & Development, pentru calitatea și beneficiile ingredientelor patentate, documentate științific prin studii.

Unitățile de producție unde sunt realizate suplimentele Good Routine® dețin cele mai importante licențe și certificări internaționale din categorie, care atestă calitatea, eficiența și siguranța acestora.

Suplimentele Good Routine. Ingrediente naturale

Produsele Good Routine® conțin ingrediente din surse naturale și formule patentate atent alese, toate oferind forme de prezentare ușor de administrat, concentrații optime ale substanțelor active, eliberarea rapidă a acestora în organism și biodisponibilitate crescută.

Ce spune CEO-ul Secom?

“În Secom am avut permanent o precupare pentru inovație, am fost mereu conectați la ultimele studii și descoperiri științifice, iar în ultimii 17 ani am avut acces la cele mai bune practici de la nivel mondial, prin prisma colaboratorilor noștri. A venit momentul să investim toată experiența acumulată în crearea unui portofoliu propriu care să respecte aceleași standarde de calitate cu care ne-am obișnuit consumatorii. Suntem mândri de portofoliul Good Routine® care cuprinde produse realmente unice pe piață, cu asocieri inedite de ingrediente inovatoare, suplimente care, alături de alte rutine sănătoase, vin să completeze un stil de viață echilibrat,” spune Lucia Costea, cofondator și CEO Secom®.

Suplimentele Good Routine. 10 produse

Prima gamă de suplimente Good Routine® este alcătuită din 10 produse, destinate adulților, fiecare cu beneficii distincte:

  • completează dieta, inclusiv pe cea vegetariană sau vegană
  • echilibrează flora intestinală
  • susțin imunitatea, articulațiile
  • ajută organismul în perioade de oboseală și stres
  • reglează nivelul colesterolului
  • protejează ficatul și inima
  • susțin sănătatea tractului urinar

Produsele Good Routine® sunt disponibile în aproximativ 2000 de farmacii din România. De asemenea, acestea se găsesc în cele 13 magazine din rețeaua proprie de retail Secom® și pe platforma online good-routine.com.

Citeşte şi Lidl deschide un nou magazin. Unde este supermarketul situat?

 

 

Citiți și despre:

  • Afaceri de 100 milioane de lei pentru Secom, în 2018Afaceri de 100 milioane de lei pentru Secom, în 2018 Rezultate financiare Secom 2018. Compania a avut în 2018 o cifră de afaceri de 100 de milioane de lei. Nivelul este în creștere cu aproximativ 10% față de 2017. Astfel, compania românească cu 15 ani de […]
  • Afaceri de 20 de milioane de euro pentru Secom, în 2017Afaceri de 20 de milioane de euro pentru Secom, în 2017 Secom® a încheiat anul 2017 cu o cifră de afaceri de 20 de milioane de euro, în creștere cu peste 22% față de anul anterior. Evoluția companiei a determinat urcarea cu trei poziții în piața de suplimente […]
  • Secom deschide un nou magazin în BucureştiSecom deschide un nou magazin în Bucureşti Secom a inaugurat astăzi un nou magazin de prezentare și vânzare, în București, pe bd. Mihai Bravu. Acesta este cel de-al cincilea punct de retail propriu din țară și cel de-al patrulea din […]
  • Ceaiurile TEALIA intră pe piaţa din România. În ce magazine se găsesc?Ceaiurile TEALIA intră pe piaţa din România. În ce magazine se găsesc? Secom a anunţat că îşi extinde portofoliul de produse. Compania aduce, aşadar, în România brandul de ceaiuri TEALIA. Astfel, portofoliul de produse Secom este completat cu ceaiuri premium cu ingrediente […]
  • Secom a dechis două noi magazineSecom a dechis două noi magazine Secom a deschis ieri două noi magazine de prezentare și vânzare, în București și în Ploiești, compania ajunând astfel la patru puncte de retail proprii și continuă planul de dezvoltare demarat în primăvara […]