Evenimentul Supply Chain & Logistics va avea loc pe 4 octombrie

27.08.2018

Evenimentul Supply Chain & Logistics Forum & Expo va avea loc pe 4 octombrie, în cadrul Hotelului Radisson Blu din București. Ajuns la cea de-a treia ediție, forumul organizat de BusinessMark, se bucură de participarea experților locali și internaționali care vor împărtăși din know-how-ul lor în acest domeniu.

„Ne propunem să discutăm despre noul val de schimbare, despre ce este posibil și ce este diferit acum în supply chain”, au afirmat organizatorii evenimentului.

Lista speakerilor care participă la evenimentul Supply Chain & Logistics

Invitați speciali:

  • ETIENNE GERRITS, MBA, Vice President, Customer Satisfaction & Quality, Global Operations, SCHNEIDER ELECTRIC, Netherlands;
  • ARISTIDES MATOPOULOS, Reader in Logistics and Supply Chain Management, ASTON UNIVERSITY, Visiting Professor, UNIVERSITY OF LILLE, Director, SUPPLY CHAIN GNOSIS (Consulting Services), U.K.;
  • LAURENT POUJOL, Director of Customer Operation, Western Europe, EMEA Supply Chain, HP, France.

Specialiști locali:

  • ALEXANDRU CRĂCIUN, Director Comercial, ADMINISTRAȚIA PORTURILOR MARITIME CONSTANȚA, Logistics and Operations Senior Consultant, SFERA BUSINESS;
  • RADU MANOLIU, CS&L Manager România, Bulgaria & EAM, MONDELEZ EUROPE PROCUREMENT GMBH;
  • LUCIAN POPA, Director Logistică, MACROMEX;
    ADRIANA PALASAN, Managing Partner, SUPPLY CHAIN MANAGEMENT CENTER, Vicepreședinte, ARILOG;
  • LAURENȚIU CIOINAC, Site Logistic Manager, BERGENBIER;
  • MIHAI PETRE, Senior Manager, Servicii consultanță vamală, DELOITTE ROMÂNIA.

Evenimentul este organizat în contextul în care, într-o perioadă din ce în ce mai volatilă, lanțurile de aprovizionare sunt mai atente la comportamentul consumatorului şi la creșterea cererii pentru calitate și diferențiere. Şi, în acest sens, tehnologizarea își spune cuvântul. Ea este cea care oferă organizațiilor posibilitatea de a atinge o nouă performanță. Prin urmare, adaptarea rapidă la noul context a devenit esențială.

Şi, plecând de la aceste lucruri ne punem întrebările: „Este suficient să continuăm activitatea business-ului folosind modelul tradițional de aprovizionare? În ce măsură putem crea strategiile organizației prin intermediul tehnologiei?”

Printre temele dezbătute în cadrul evenimentului Supply Chain & Logistics se regăsesc:

  • Optimizare în supply chain: Strategii de optimizare și managementul lanțului de aprovizionare;
  • Industrie 4.0 și transformare digitală;
  • Client centricity: Transformarea și construirea lanțului de aprovizionare cu focus pe client;
  • Mișcare globală și lanțuri de aprovizionare ca avantaj strategic;
  • Management în logistică: Gestionarea lanțului de aprovizionare ca prioritate strategică;
  • Managementul stocurilor și planificare: Bune practici și îmbunătățirea performanței în depozitare și livrare;
  • Soluții noi de aprovizionare: Cum să ajungem mai rapid la consumatorii noștri;
  • Workforce în supply chain. Digitalizare și automatizare vs. profesioniști înalt calificați;
  • Poziționare strategică și deschidere maritimă: Rolul strategic al Portului Constanța în regiune și oportunități de dezvoltare a proiectelor de transport maritim;
  • Importanța punctelor nodale: Coordonarea lanţului de aprovizionare prin intermediul punctelor nodale;
  • Intralogistică și circulația mărfurilor. Facilități imobiliare și logistice: parcuri logistice, containere, cargo, utilaje;
  • Inovații și oportunități în Supply Chain: IoT, Big data, omnichannel, asset sharing economy, cloud și digitalizare;
  • E-commerce centric: Provocări specifice comerțului online la nivel de supply chain;
  • Tax & Legal în supply chain și logistică: Aspecte legale și fiscale specifice industriei. Provocări și oportunități. Vămuirea centralizată a mărfurilor, primul pas spre automatizare;

Seminarul susținut de Alexandru Crăciun

Forumul cuprinde două sesiuni, care vor fi urmate de un seminar susținut de ALEXANDRU CRĂCIUN –Director Comercial, ADMINISTRAȚIA PORTURILOR MARITIME CONSTANȚA, Logistics and Operations Senior Consultant, SFERA BUSINESS.

Sub denumirea “Biciul din lanțul de aprovizionare” seminarul va dinamiza forumul prin realizarea unei simulări în supply chain. Printre subiectele abordate se numără: locul întreprinderii noastre pe lanţul de aprovizionare, cât de importante sunt vizibilitatea şi sincronizarea, fenomenul bullwhip – unul dintre conceptele de bază ale lanţului de aprovizionare, obţinerea vizibilităţii de la un capăt la altul al lanţului de aprovizionare.

Seminarul va include și un studiu de caz – controlul fenomenului bullwhip cu ajutorul tehnologiei.

Înscrierea la evenimentul Supply Chain & Logistics Forum & Expo se poate face online, pe site-ul BusinessMark.

OPERATIONAL HR, un eveniment BusinessMark despre tendințele în resurse umane

 

 

Citiți și despre: