Supply Chain & Logistics Forum Iași 2025. Eveniment organizat de BusinessMark, și care reunește lideri și experți din industrie,”Supply Chain & Logistics Forum & Expo”, ajunge pentru prima oară în această primăvară la Iași. Evenimentul va avea loc pe 7 mai 2025, la Palas Congress Hall, și va aduce în discuție strategii inovatoare în managementul lanțurilor de aprovizionare și logistică, cele mai noi tehnologii și soluții digitale și impactul aderării la Schengen asupra fluxurilor logistice.
Temele abordate
Evenimentul va include sesiuni de prezentări și un panel, în cadrul cărora vor fi abordate teme esențiale pentru sectorul logistic din România în 2025, printre care:
• România în Schengen: Oportunități și provocări pentru sectorul logistic după aderarea completă la Spațiul Schengen
• Reziliența lanțului de aprovizionare: Strategii de adaptare în fața volatilității economice și a schimbărilor geopolitice
• E-commerce și exigențele consumatorilor: Livrare rapidă, opțiuni flexibile și așteptări ridicate la nivel de customer experience
• Digitalizarea și automatizarea operațiunilor: De la depozite inteligente și robotică la analiza datelor în timp real
• Sustenabilitate și ESG: Strategii concrete pentru reducerea amprentei de carbon în logistică
Speakeri
Au confirmat prezența în calitate de speakeri:
Laura Simion, CEO Kruhnen Europe Logistik, Vicepreședinte ARILOG – nu încă
Lucian Ilas, Director of Procurement & Supply Chain, Electroalfa
Steluța Creanga, Logistic Planning and Procurement Director, Efes Moldova
Mirela Marica, Supply Chain Manager, ALPLA Packaging Romania
Vasile Boldesco, Logistics Manager, Orbico Moldova
Flavius Creț, Regional Branch Manager, Raben Logistics Romania, Vicepreședinte ARILOG
Cosmin Băroiu, General Manager, Mantis România
Mike Hustiuc, Transport Logistics Manager, Misavan Trading
Mirela Scărlătescu, Supply Chain Consultant
Kristof Schils, Commercial Director, ELI Parks
Moderator va fi Daniel Drăgan, Managing Partner, BusinessMark.
Această serie de evenimente vizează: Directori Logistică, Supply Chain Managers, Manageri transport și distribuție, Directori Operaționali, Directori Generali, Directori Financiari, Manageri planificare, aprovizionare, depozite, Directori import-export, Directori comerciali și vânzari și reprezintă o platformă esențială pentru networking profesional, schimb de cunoștințe și descoperirea celor mai eficiente strategii și practici în domeniu.
Viitorul supply chain-ului și logisticii în România
Participanții vor avea oportunitatea de a interacționa cu experți ai industriei și de a obține insights valoroase despre viitorul supply chain-ului și logisticii în România și în context european. Următoarele evenimente vor avea loc pe 2 iunie (Cluj-Napoca), 26 septembrie (București), 13 noiembrie (Timișoara).
Pentru mai multe informații și pentru a vă înregistra la eveniment, vă rugăm să accesați pagina oficială a evenimentului.
Ultimele bilete sunt disponibile la prețul de 500 RON + TVA. Grupurile beneficiază de un extra discount de până la 20%.
Citește și Principalele concluzii ale Supply Chain & Logistics Forum & Expo